ترندهای روز

درس آموزنده جنیفر لوپز برای عشاق ایرانی!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سرانجام جنیفر لوپز پس از کشمکش های فراوان دو سال پس از ازدواج با بن افلک درخواست طلاق داد. جنیفر و بن افلک، زوج عاشق دهه ۲۰۰۰، در آن زمان با نام «بنیفر» شناخته می شدند. آنها سپس دو دهه بعد در سال ۲۰۲۱ از هم جدا شدند و دوباره با هم ارتباط برقرار کردند. جنیفر و بن دو تابستان پیش در یک مراسم کوچک در لاس وگاس ازدواج کردند.

جدایی از اینجا کلید خورد

برای چندین ماه گمانه زنی هایی در مورد رابطه آنها وجود داشت. گزارش شده است که آنها عمارت خود در بورلی هیلز را به قیمت ۶۵ میلیون دلار فروخته اند و عکس هایی از آنها بدون حلقه منتشر شد.

در تمام این سال ها تمام اتفاقات رابطه این زوج محبوب مورد توجه قرار گرفت. حتی زمانی که آنها برای یک پیاده روی ساده در شهر قدم می زدند، اعمال آنها توسط صفحات پاپاراتزی تجزیه و تحلیل می شد و به طور کلی قضاوت شدن یا به قول امروزی “قضاوت” بخشی جدایی ناپذیر از روابط ناپایدار بن و جنیفر بود.

در همین رابطه یکی از کاربران شبکه اجتماعی X نوشت: “جنیفر نیز ثابت کرد که نباید به روابط گذشته برگردید. آنها همان “کسی که گم شده” نیستند و موضوع “فرد مناسب در زمان اشتباه است.”

درس آموزنده جنیفر لوپز برای عاشقان ایرانی!

در واقع به دلیل الگوبرداری برخی افراد از سبک روابط سلبریتی ها، شاید چنین موضوعی به عنوان یک قانون نانوشته وارد کتاب قانون روابط عاطفی شود. چرا باید به گذشته رجوع کنیم و روزهای تلخ را دوباره تکرار کنیم؟ خوب، اگر ما حق داریم یک بار زندگی کنیم، پس چرا باید با دو تجربه یکسان کام خود را تلخ کنیم یا به قول قدیمی ها از یک سوراخ دو بار گزیده شویم.

البته این موضوع جنبه دیگری هم دارد. رابطه این دو رنگ جدایی نمی داد تا اینکه شایعاتی مانند “خیانت” را در اطراف خود دید، اما این شایعات کم کم به مانع بزرگی در زندگی زناشویی بنی فر تبدیل شد.

چرا چهره بن افلک همیشه در کنار جنیفر لوپز گرفته می شد؟

برای مثال ژست های بن با همسرش همیشه سوژه رسانه ها بود. بن افلک که از زمان ازدواجش با جنیفر لوپز در کانون توجه عموم قرار گرفته بود، بارها با چهره ای عبوس دیده شد و حتی اساس میم های اینترنتی شد. تصاویر ثبت شده از این لحظات کنجکاوی را برانگیخت. انتشار مداوم تصاویر چهره ناراضی افلک این سوال را ایجاد کرد که آیا مشکلی پنهان وجود دارد که شادی این زوج را مختل کرده باشد؟

درس آموزنده جنیفر لوپز برای عاشقان ایرانی!

در پاسخ به گمانه زنی های فزاینده، جنیفر لوپز حتی در مورد افلک و چالش هایی که او و همسرش در معرض دید عموم قرار دارند صحبت کرد.

لوپز در مورد حالات چهره افلک چه گفت؟

جنیفر لوپز در مصاحبه ای در حاشیه مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ مستقیماً به این نگرانی ها پرداخت و همه گمانه زنی ها در مورد افلک را رد کرد: “بن خوب است. لازم نیست نگران آن باشید. او خوب و خوشحال است.”

اما نزدیکان این زوج مشهور مطمئن بودند که یک چیز افلک را آزار می دهد.

کاربران درباره خبر داغ جدایی این زوج چه می گویند؟

ثریا نوشت: ای کاش جنیفر لوپز می فهمید که شاید بتواند به تنهایی خوش بگذراند و مجبور نباشد با هرکسی که با آنها رابطه برقرار می کند ازدواج کند.

مهیار: اما جنیفر خیلی زود نفر بعدی را معرفی می کند.

درس آموزنده جنیفر لوپز برای عاشقان ایرانی!

آرمیتا: صبحم را با خواندن خبر طلاق بن افلک از جنیفر لوپز شروع کردم. خدایا ای کاش سطح دغدغه ایرانیان اینقدر بالا بود.

و به نظر می رسد مریم نیز بازگشت را کاری اشتباه می داند: جدایی جنیفر لوپز از بن افلک ثابت می کند که بازگشت به آکستون یک اشتباه است! (مگه همین پارسال بود که گفت عشق جانم، عشق زندگیم؟ چرا این زن انقدر دمدمی مزاجه؟!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا