ورزشی

درویش رفتنی می‌شود؟

شروین رمضانیپرسپولیس از فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد، روز آرامی نداشته است. مروری بر اتفاقات پس از قهرمانی پرسپولیس تا به امروز. رفتن اسمار، رفتن ستاره هایی مثل بیرو و ترابی و حالا ناتوانی در جذب ستاره های جایگزین.

درویش که پیش از این از موقعیت های مهمی مانند حذف یحیی گل محمدی پرافتخار و قهرمان بیرون آمده بود، حالا با مشکلات مختلفی مواجه شده و دیگر مورد حمایت هواداران نیست. رفتن رضاییان به استقلال و ناتوانی پالش پوش در جذب منابع مالی مقابل استقلال باعث شده تا هیچکس نام پرز را کنار درویش نگذارد.

البته مدیرعامل پرکار قرمزها هنوز فرصت دارد تا با جذب ستاره های لژیونرهای فوتبال ایران بخشی از بار ناکامی نقل و انتقالات خود را بپوشاند اما مشکل اینجاست که خبری از منابع مالی نیست و بانک شهر برخلاف پرشین. به نظر می رسد گلف هولدینگ چندان علاقه مند نیست. پاش در فوتبال ایران وجود ندارد.

تیره های پرسپولیس برای رقابت با مدعیان مناسب نیستند و صدای گاریدو هم شنیده شده است. این مربی در روزهای اخیر از مدیریت باشگاه گلایه کرده که قرار بوده طبق برنامه انجام شود. تیر ماه به اردوی خارجی رفت اما عدم تشکیل تیم و خالی بودن لیست باشگاه در پست های کلیدی باعث شد این اردو به مرداد منتقل شود

پرسپولیس هنوز به گزینه نهایی خود برای گل نرسیده و هر روز نام اخباری، فرعباسی و حتی پورحمیدی در گوشه و کنار این باشگاه به گوش می رسد. از طرفی قلی زاده سنگ بزرگی بوده و حداقل تا این لحظه بعید به نظر می رسد که به صورت قطعی جذب شود. پرسپولیس به دنبال جذب قرضی این بازیکن است چرا که لخ پوزنان برای صدور رضایتنامه نزدیک به ۲ میلیون دلار از باشگاه های ایرانی درخواست کرده است.

برخلاف تصور هواداران، ضعف پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شده هم سعید صادقی و هم فرشاد فرجی در این تیم بمانند. درست در روزهایی بود که ترابی به تراکتور رفت.

در فاز دفاعی نیز شنیده می شود که عبدالکریم حسن در نهایت جدا می شود و به الوکره می پیوندد. این جمله را در کنار جدایی نعمتی و اسماعیلی فر قرار دهید تا متوجه بزرگی فاجعه در اردوی سرخ ها شوید.

بعید است پرسپولیس با این شرایط به نقطه مطلوبی برسد و بعید نیست تا چند هفته دیگر درویش با پرسپولیس همکاری کند. نتایج ضعیف آینده باعث می شود به زودی شاهد تغییر باشیم، به ویژه با حضور دولت پزشکان و وزیر جدید ورزش و جوانان در راس این وزارتخانه، گزینه های جدیدی از سوی خودشان مطرح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا