فرهنگ و هنر

درگذشت ناصر جبلی، شاعر، نویسنده و پدر حمید جبلی :: افق میهن

ناصر جبلی شاعر، نویسنده، بازیگر و پدر هنرمند سرشناس حمید جبلی در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. مرداد در مسجد الرضا برگزار می شود.

به گزارش افق میهن، ناصر جبلی شاعر، نویسنده و پدر حمید جبلی (هنرمند سرشناس) که در این سال ها در چند فیلم بازی کرده بود، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پیگیری ایسنا، ناصر جبلی ساعت ۱۵ عصر مرداد ماه بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و امروز تشییع شد.

بزرگداشت ناصر جبلی ۱۷ مرداد این ماه در مسجد الرضا واقع در میدان نیلوفر از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۰۰ برگزار می شود.

دو سال پیش بود که خبر رسید خاطرات ناصر جبلی (پدر حمید جبلی بازیگر سینمای ایران) با عنوان «خاطرات یکی از ساکنان خیابان آمل» با تدوین و دراماتورژی هومان ظریف منتشر شد.

هومان ظریف روزنامه نگار و مستندساز در مقدمه این کتاب که توسط انتشارات اندیشه عصر منتشر شده است، گفت: بیش از پانزده سال پیش در سال ۱۳۸۶ که قصد ساخت مستندی از استاد فقید دکتر دکتر را داشتم. حسین گل گلاب، دنبال آشنایان استاد بودم تا اینکه در آرشیو بتامکس دکتر هما گلاب متوجه ویدیوی اولین سالگرد دکتر حسین گلاب شدم.

مجری مراسم به شعرخوانی و دعوت از حضار به بیان نکاتی پیرامون شخصیت علمی و فرهنگی دکتر گل گلاب پرداخت. از دکتر هما گل گلاب درباره رد پای این مجری مراسم پرسیدم که ایشان گفتند این شخص آقای ناصر جبلی همسایه ما در خیابان آمل است. اتفاقاً اولین نفری که جلوی دوربین من قرار گرفت ناصر جبلی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا