ترندهای روز

درگیری بر سر انتشار عکس دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی ۲ کشته داد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دومین مرداد امسال درگیری وحشتناکی در روستای پلنگی مرودشت استان فارس رخ داد. چند مرد جوان بر سر عکسی که در اینترنت منتشر شده بود با هم درگیر شدند و لحظاتی بعد یکی از آنها با سلاح گرم تیراندازی کرد و در جریان این تیراندازی ۲ مرد ۳۴ و ۳۶ ساله کشته شدند.

با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی های میدانی مشخص شد که درگیری از زمانی آغاز شده که مرد جوانی عکس دختر جوانی از بستگانشان را در فضای مجازی منتشر کرد. ۲ پسرعموی دختر که از انتشار این عکس عصبانی شده بودند به سراغ فردی که عکس را منتشر کرده بودند با این فرد بر سر انتشار عکس درگیر شدند. اما این درگیری در یک چشم به هم زدن دیگر اعضای خانواده را از دو طرف درگیر کرد و به درگیری گروهی تبدیل شد. با بالا گرفتن درگیری ناگهان یکی از افراد که مردی ۴۱ ساله بود شروع به تیراندازی با سلاح گرم کرد که در نتیجه هر دو پسرعموی دختر جوان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و مجروح شدند. آنها قبل از انتقال به بیمارستان جان باختند و تیرانداز نیز متواری شد. با رسیدن پلیس، شش نفر از افراد درگیر در درگیری دستگیر شدند.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با دستگیری این افراد، قاتل که چاره ای جز تسلیم نداشت، کمتر از ۳۰ ساعت پس از حادثه خود را به پلیس آگاهی معرفی کرد.

به گفته وی، متهم اعتراف کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی مرتکب این جنایت شده و به همراه دیگر متهمان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا