اخبار اقتصاد ایران

دریافت نشان ملی اقتصاد مقاومتی؛ افتخاری دیگر برای شرکت نیوساد و صنعت استان گیلان

اولین دریافت کننده “اقتصاد مقاومت ملی” در سال ۲

شرکت ساکت خزر (NIOSAD) در جشنواره “نشان اقتصاد مقاومت” با هدف الگوسازی در زمینه تولید ، در نشان ملی اقتصاد مقاومت به دست آورد.

براساس بانک اطلاعاتی اطلاعات Diarmirza ، شرکت TAM Caspian (Niosad) در جشنواره “نشان اقتصاد مقاومت” ، که با هدف الگوسازی در تولید و با حضور وزیر تعاونی ها ، کار و رفاه اجتماعی ، نمایندگان وزارت کارگران و فاکتورها برگزار می شد ، “نشان اقتصاد مقاومت” را دریافت کرد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانه ، به منظور نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومت در جامعه هدف و تمرکز بر مدل سازی مناسب در زمینه تولید ، پروژه “نشان اقتصاد مقاومت” را با ارائه مدلهای ارزیابی علمی از سال ۶ اجرا کرد.

در این جشنواره ۵ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام ۵ واحد برتر انتخاب شدند. شرکت Silent Tech Caspian (Niosad) و شرکت خزر از شهر صنعتی رشت دو واحد منتخب از استان گیلان بودند.

همچنین ، خلاصه Tak Khazar به عنوان تنها نماینده استان در نمایشگاه واحدهای برتر جشنواره ، از سوم تا پنجم خرداد امسال در مجتمع فرهنگی ورزشی برگزار شد.

به همین مناسبت ، ما با مهندس امیر محمد فاراجی ، مدیرعامل این شرکت مصاحبه کرده ایم که در زیر آن را خواهید خواند:

لطفاً خود را معرفی کنید و در مورد آموزش و دوره کارآفرینی خود توضیح دهید.

من امیر محمد فاراجی ، ساکن رشت هستم و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه گیلان است. من تحصیلاتم را در مدرسه استعدادیابی رشت گذرانده ام. اگرچه ما در ایتالیا امکانات خوبی داشتیم ، اما هرگز نخواسته ام در اروپا مهاجرت یا شروع به کار کنم. از ابتدا مشتاق ایجاد یک برند ایرانی در زمینه لوازم آرایشی بود که می تواند با مارک های اروپایی با بهترین فرمولاسیون و بیشترین ماشین آلات تا به امروز رقابت کند. با راه اندازی نام تجاری Niosad و تشکیل تیم مطالعه ، آزمایشگاه مدرن با همکاری با فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و استفاده از مدیران توانمند ، مسیر دستیابی به این هدف را طی کرد. من به تولید و نوآوری اعتقاد دارم.

شما در سال ۲ به عنوان اولین دریافت کننده “اقتصاد مقاومت ملی” معرفی شده اید. لطفاً معیارهای این انتخاب و موقعیت آن را در مسیر کاری خود توضیح دهید.

دریافت این نشان یک منحصر به فرد و در عین حال مسئول مجموعه Nosad است. این شاخص بر اساس شاخص هایی از قبیل اعتماد به دانش بومی ، اشتغال پایدار ، تولید کیفیت در تحریم ها ، نوآوری و سهم در بازارهای ملی و منطقه ای اهدا شد. ما سالهاست که روی این اصول کار می کنیم. ما معتقدیم که اقتصاد مقاومت فقط یک کلمه نیست ؛ در عوض ، این مسیر خودآگاهی ، رشد پایدار و توسعه افتخار در کشور است.

این موفقیت چگونه بر آینده نام تجاری NOSAD تأثیر می گذارد؟

این موفقیت نشانه بارز اعتماد به حاکمیت مسیر ما است و سرمایه ای ارزشمند برای برند Niosad است. این موفقیت البته مسئولیت ما را نیز بر عهده دارد. اکنون ما باید برای الگوبرداری در سطح ملی و حمایت از تولید داخلی اقدامات بیشتری انجام دهیم. NOSAD فقط یک تولید کننده نیست بلکه نماینده آرزوهای اقتصادی جدید ایران است.

چه عواملی باعث شده Niosad به عنوان یک واحد برتر انتخاب کند؟

ما همیشه در سه محور تحقیقات مداوم ، بهبود کیفیت و نگاه طولانی مدت به بازار داخلی و صادرات رهبر بوده ایم. با افزایش تنوع محصولات ، سرمایه گذاری در منابع انسانی تخصصی ، تجهیز آزمایشگاه های پیشرفته و استفاده از ماشین آلات کلاس جهانی ، ما ثابت کردیم که محصولات با کیفیت بدون تکیه بر واردات می توانند تولید شوند.

آیا این نشان در سازمان های مشتری و دولتی تغییری ایجاد کرده است؟

مطمئناً بله دریافت چنین نشان معتبر برای ذینفعان پیام واضحی دارد: Niosad یک برند ماندگار است که متعهد به ارزش های ملی و قابل اعتماد است. ارجاع ها مفتخر به معرفی برند ما هستند ، مشتریان با اطمینان بیشتری از آن استفاده می کنند و سازمان های دولتی شفاف تر و مثبت تر شده اند.

تاریخچه شرکت و افتخارات آن را برای ما بگویید.

گروه تولید سرمایه ساکت ساکت خزر در سال ۶ با هدف پرورش محصولات لوازم آرایشی یکبار مصرف در شهر صنعتی رشت تأسیس شد. این شرکت از سال با تولید بهداشت و دریافت مجوزهای وزارت بهداشت ، ISO 9001: 2015 و گواهینامه های GMP از DQS آلمان فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر ، محصولات این شرکت با نام تجاری Niosad در سراسر کشور با یک شبکه توزیع فعال فعال هستند.

برخی از افتخارات شرکت:

  • ۱: واحد نمونه و تولید کننده استاندارد صنعتی

  • ۴-۵: دریافت مجسمه برتر برند و نشان رضایت مشتری

  • ۲: برند برتر گیلان ، کارآفرین ملی ، واحد نمونه صنعتی

  • ۴-۵: واحد کارآفرینی و سرمایه گذاری استانی

  • ۱: دریافت شاخص اقتصاد مقاومت استانی

کلید موفقیت و تداوم فعالیت شرکت چیست؟

تمرکز ما بر تولید محصولات با کیفیت ، به روزرسانی ماشین آلات ، استفاده از فناوری های جدید ، شناخت نیازهای مشتری و اطمینان از رضایت آن است. ما هرگز کیفیت قیمت بازار و سهم بازار را قربانی نمی کنیم. Nosad با تکیه بر فرمولاسیون طبیعی و از بین بردن پارابن ها ، گام مهمی در تولید ایمن و سالم برداشته است.

وضعیت فعلی شرکت از نظر اشتغال ، تنوع تولید و برنامه توسعه چیست؟

این شرکت در مسیر توسعه مداوم با بیش از ۲ نیروی مستقیم و ۲ غیرمستقیم است. هر ماه یک محصول جدید وارد چرخه تولید می شود و برنامه ریزی برای راه اندازی خطوط تولید جدید در دستور کار قرار دارد. ما همچنین از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ و بازار استفاده کرده ایم. ما معتقدیم که “کیفیت” راز بقای برند است.

راه حل هایی برای بهبود تولید و موفقیت کارآفرینان جوان چیست؟

مهمترین چالش کارآفرینان جدید مسائل مالی و بحران نقدینگی است. حمایت واقعی دولت برای جوانان خلاق می تواند تحول آور باشد. اما موفقیت فقط مربوط به سرمایه مالی نیست. نیاز به یک تیم حرفه ای ، دانش بازار ، خلاقیت ، برنامه ریزی ، بازاریابی قوی و منابع انسانی با انگیزه نیز کلید موفقیت است.

در پایان ، نکته مهمی در مورد موفقیت صنعت تولید برای ما بگویید.

صنعت لوازم آرایشی نیاز به ترکیبی از دانش ، تعهد ، اخلاق حرفه ای و همراهی تیمی توانمند دارد. کارآفرینان باید با درک کاملی از بازار و مشاوره با کارشناسان وارد این زمینه شوند. من همچنین از مصرف کنندگان می خواهم که از پوست خود مراقبت کنند و به مارک های جعلی خارجی اعتماد نکنند. ما ، به عنوان بخش خصوصی ، در مسیر تولید ملی کاملاً قدرت داریم و امیدواریم که مقامات نیز از آن حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا