اخبار اقتصاد ایران

دریافت هدیه نقدی 7 میلیون ریالی با افتتاح حساب در «همراه شهرپلاس» بانک شهر :: ایران تحلیل

شهروندان می توانند با افتتاح حساب در نرم افزار کاربردی «همراه شهر پلاس» از بانک شهر هدیه نقدی دریافت کنند.

به گزارش ایران تحلیل، نسخه جدید نرم افزار موبایل شهرپلاس به روز رسانی و خدمات کاربردی جدید اضافه شده است و امکان دریافت هدایای نقدی برای شهروندان فراهم شده است.
شهروندان می توانند با افتتاح حساب در نرم افزار موبایل بانک شهر شهر پلاس و طی مراحل احراز هویت، کد شناسایی را دریافت کرده و از دوستان خود برای ثبت نام در این نرم افزار دعوت کنند.
کاربران جدید دعوت شده باید با نصب و ثبت نام در نرم افزار موبایل شهر پلاس و انتخاب گزینه «گشایش سپرده ویژه مشتریان جدید» کد دعوت را در قسمت «کد شناسایی» وارد کنند. پس از تکمیل مراحل درج اطلاعات و افتتاح سپرده بانکی، هدیه ای به مبلغ ۷۰۰۰۰۰ ریال به صورت سیستمی به سپرده کاربر دعوت کننده و ۳۰۰۰۰۰ ریال به سپرده کاربر جدید دعوت شده واریز می شود.
کاربران می توانند هر چند بار که بخواهند کد دعوت خود را برای مشتریان جدید ارسال کنند، اما تنها ۱۰ گشایش سپرده اول به دعوت کننده تعلق می گیرد. در خصوص دعوت نامه های بعدی (بیش از ۱۰ دعوت نامه) فقط به کاربر دعوت شده مبلغ ۳۰۰۰۰۰ ریال هدیه تعلق می گیرد.
همچنین فرد دعوت شده حداکثر یک ماه از زمان دریافت پیام دعوت نامه فرصت دارد تا از طریق نرم افزار موبایل شهر پلاس اقدام به افتتاح سپرده کند.
در پایان به اطلاع شهروندان می رساند؛ نسخه اندروید، ios و وب (مناسب سیستم عامل IOS) با «شهر پلاس» از طریق سایت بانک شهر به آدرس: و همچنین نرم افزار کافه بازار و مایکت قابل دسترسی است. همچنین می توانید لینک را با ارسال عدد ۵ به شماره ۲۰۰۰۳۵ دریافت اپلیکیشن موبایل شهر پلاس دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا