اخبار اقتصاد ایران

دریافت وام به صورت غیرحضوری از بانک کشاورزی

بانک ملی ایران در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و تسهیل در دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۲ تا ۴ درصدی برای عموم مردم، طرحی را با عنوان «مهربانی ملی» اجرا کرده است که علاقه مندان می توانند در آن مشارکت کنند. در این پروژه دریافت تسهیلات قرض الحسنه تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان).

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این طرح که تاکنون با استقبال اقشار مختلف جامعه مواجه شده است، علاقه مندان می توانند پس از افتتاح حساب، آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید، iOS و PWA را دانلود کنند. بام” آفلاین. یک آدرس نصب کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

بدین منظور متقاضیان گرامی می توانند پس از ورود به سامانه «بام» به «بخش افتتاح حساب» مراجعه و سپس گزینه نوع حساب (قرض الحسنه مهربانی) را انتخاب و مراحل افتتاح حساب خود را تکمیل کنند.

متقاضیان محترم جهت ثبت درخواست وام مهربانی به صورت آفلاین و از طریق بام باید امضای دیجیتال خود را در اپلیکیشن اندروید و آی او اس فعال کنند.

همچنین برای ثبت درخواست باید یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد.

این تسهیلات پس از انجام مراحل پیش بینی شده در طرح ظرف مدت ۴ ساعت به حساب مشتری واریز می شود.

در این پروژه تسهیلات قرض الحسنه با در نظر گرفتن میانگین عملکرد حساب از یک تا ۱۲ ماه و تنها با یک ضامن معتبر پرداخت می شود.

بازپرداخت این تسهیلات متغیر و حداکثر تا ۶۰ ماه می باشد.

یکی از جذابیت های این طرح امکان انتقال امتیاز آن به اعضای درجه یک خانواده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این کار را انجام دهند.

شرایط وام طرح مهربانی بانک ملی

از شرایط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی مهربانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن حساب وام در بانک ملی

بین ۱ تا ۱۲ ماه از افتتاح حساب قرض الحسنه می گذرد

ارائه ضامن رسمی

داشتن رتبه اعتباری مناسب (تعیین این موضوع بستگی به شعب بانک دارد)

توجه: امتیاز این وام قابل انتقال است.

مبلغ وام طرح مهربانی بانک ملی چقدر است؟

همانطور که گفتیم وام طرح مهربان یکی از وام های قرض الحسنه است که مبلغ آن ۳۰۰ میلیون تومان است. البته توجه داشته باشید که حداکثر مبلغ این وام ۳۰۰ میلیون تومان است. یعنی می توانید در این طرح مبلغ کمتری دریافت کنید و این بستگی به مبلغ و مدت سپرده شما دارد.

درصد وام طرح محبانی چقدر است؟

وام طرح مهربانی سودی ندارد و کارمزد آن ۲ و ۴ درصد است. درصد این نوع وام با توجه به میزان و مدت سپرده گذاری و همچنین شعب بانک ملی تعیین می شود.

وام مهربانی بانک ملی چند ساله است؟

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید مدت بازپرداخت در این وام متغیر بوده و حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ ماه (۵ سال) می باشد.

نحوه درخواست وام از طرح مهابانی

شما می توانید این وام را به صورت حضوری یا حضوری ثبت کنید. برای ثبت نام حضوری کافی است با در دست داشتن مدارک هویتی مانند کارت ملی، شناسنامه، کد پستی و شماره همراه به شعب بانک مراجعه کرده و از کاربر بانک بخواهید که حساب افتتاح کند یا برای دریافت وام محبانی اقدام کند.

برای درخواست آفلاین وام کافیست وارد اپلیکیشن بام شوید و روی گزینه افتتاح حساب کلیک کنید.

سپس نوع حساب را انتخاب کنید. (باید گزینه قرض الحسنه طرح نهال/طرح مرحبانی را انتخاب کنید)

پس از انتخاب دکمه تایید، حساب کاربری شما باز می شود.

پس از افتتاح حساب، درخواست شما ثبت خواهد شد.

این یک طرح پاداش است و مشتریان می توانند بر اساس میانگین عملکرد حساب خود از ۱ ماه تا ۱۲ ماه این وام را دریافت کنند.

طبق جدول زیر مشتریان و متقاضیان وام می توانند با مراجعه به هر شعبه بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام به صورت حضوری اقدام به افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

بانک طبق موازین شرع مقدس اسلام هیچ گونه شرایط و تعهدی برای پرداخت وام ندارد و از مشتریان محترم نیز همان شرط را نخواهد پذیرفت.

پرداخت وام بر اساس قوانین و مقررات داخلی بانک انجام می شود.

نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی از بانک کشاورزی با اقساط ۹ میلیونی

افرادی که دارای سپرده قرض الحسنه در بانک کشاورزی هستند و تمایل به دریافت تسهیلات از این گروه دارند می توانند برای دریافت وام طرح «احسان» اقدام کنند. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان است که بدون بهره ارائه می شود.

به گزارش کماپرس به نقل از رده بندی، افراد مشمول دریافت وام طرح احسان باید دارای ضامن رسمی باشند. بدیهی است قبل از ارائه ضامن، لازم است متقاضیان حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه سپرده گذاری کنند. این طرح تسهیلات بدون کارمزد یا با کارمزد چهار درصد اعطا می شود و هیچ نوع سودی ندارد. وام گیرندگانی که تمایل به دریافت این وام دارند می توانند پس از دریافت تسهیلات حداکثر تا ۳۶ ماه نسبت به تسویه اقساط اقدام کنند. لازم به ذکر است افرادی که تمایل به دریافت وام دارند نباید بدهی معوق و چک برگشتی داشته باشند.

در صورت اعطای حداکثر تسهیلات توسط بانک به فردی با کارمزد مذکور و مدت بازپرداخت مشخص، مبلغ هر قسط برای وی ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات ۲۴ میلیون تومان است. مبلغ وام و سود آن نیز به ۳۲۴ میلیون تومان می رسد.

نحوه دریافت وام طرح احسان به صورت غیرحضوری

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند می توانند به صورت غیر حضوری نسبت به دریافت آن اقدام کنند. در واقع با مراجعه به شعب بانک کشاورزی به منظور افتتاح سپرده احسان، امکان افتتاح حساب ویژه برای این تسهیلات از طریق اپلیکیشن خدمات آفلاین باران برای افراد فراهم شده است.

بانک کشاورزی علاوه بر تسهیلات مذکور، طرح های تسهیلاتی دیگری از جمله اسامی ویژه گندمکاران، طرح بانک کودک و نوجوان و بانوی ایرانی دارد که به واجدین شرایط ارائه می کند./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا