اخبار بورس

در سفر شهید جمهور ایستگاه خاوران با ریل ذوب آهن اصفهان ماندگار شد

معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، ریخته گری و صنایع وابسته (متافو تبریز) سه شنبه ۲۱ تیرماه با حضور محمد کلامی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان در محل دائمی بین المللی افتتاح شد. نمایشگاه های تبریز

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلبیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، ریخته گری و صنایع وابسته (متافو تبریز) روز سه شنبه ۲۱ تیرماه با حضور محمد کلامی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان سایت بین المللی افتتاح نمایشگاه های خود را در تهران برگزار کرد. تبریز.

ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه به عنوان موتور محرکه توسعه راه آهن سراسری، کلانشهرها و صنعتی شدن ساختمان ها با ارائه سبد محصولات متنوعی از جمله ریل، تیر بال پهن، طاق های معدنی و … معرفی شده است.

محمد کلامی معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: رشد و توسعه یک کشور ارتباط مستقیمی با زیرساخت های آن در بخش های مختلف دارد و راه آهن هم همین طور است. خطوط در واقع یکی از اساسی ترین این زیرساخت ها است.

ما می‌توانیم به تولید غرورآفرین ریل در آهن‌آهن اصفهان به دنیا افتخار کنیم

وی ادامه داد: ریل ذوب آهن اصفهان محور توسعه زیرساخت های کشور و تعامل کشور عزیزمان با سایر کشورهای جهان محسوب می شود.

معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: خط ریلی بستان آباد مرکزی – تبریز به ایستگاه راه آهن خاوران توسط راه آهن ذوب اصفهان به عنوان یادمان بزرگ در سفر استانی شهید آیت الله رئیسی افتتاح و نگهداری و همچنین توسط شورای برنامه ریزی استان تصویب شد و برآورد آن تصویب شد و همچنان به ایستگاه اصلی قطار شهر تبریز متصل می کنیم.

محمد کلامی تاکید کرد: مزیت اصلی استان آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان های همتراز صنعتی موقعیت استراتژیک آن است چرا که مسیر کریدور ایران به آسیای مرکزی و اروپا از شهر تبریز می گذرد.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولیدکننده ریل در غرب آسیا با شرکت توسعه و ساخت زیرساخت های حمل و نقل کشور برای خرید ۱۵ هزار تن ریل R260 گرید ۶۰E1 برای محور ریلی مرکزی – بستان آباد – تبریز قرارداد امضا کرد.

لازم به ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، ریخته گری و صنایع وابسته (متافو تبریز) که بستر مناسبی برای آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با دستاوردها و محصولات به شمار می رود، تا روز جمعه افتتاحیه تیرماه دایر است. ۱۶، از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا