ورزشی

در صورت صعود ایران آیا رئیسی به قطر می‌رود؟

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی قطر می رود.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در خصوص دیدار ایران و قطر گفت: انشاالله در این دیدار پیروز خواهیم شد و تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های ملی بعد از انقلاب است و وضعیت خوبی داریم. از نظر انسجام اخلاقی و روانی و ملی. اما فوتبال گاهی اوقات گره می خورد، همانطور که در دیدار با سوریه این اتفاق افتاد. اما در بازی با ژاپن بعد از گل اولی که خوردیم بچه ها خوب کار کردند و انسجام تیمی خوبی داشتند و از فعل خواستن استفاده کردند و ایرانی بودن خود را ثابت کردند و نتیجه گرفتند.

وی در خصوص شرایط ملی پوشان حاضر در قطر گفت: با تیم ملی در ارتباط هستیم و همه چیز خوب است. انشاالله برای بازی چهارشنبه در قطر حاضر می شوم و با برد در این دیدار به فینال صعود می کنیم.

وی در خصوص حضور رئیس جمهور در قطر در صورت پیروزی ایران و صعود به دیدار فینال گفت: نمی دانم و این در اختیار رئیس جمهور است اما بلافاصله پس از پیروزی مقابل ژاپن با رئیس صحبت کرد. تلفنی مربی و کاپیتان تیم ملی و این نشان می دهد دولت نگاه ویژه ای به ورزش دارد.

مقام معظم رهبری نیز به ورزش، جامعه ورزشی و قهرمانان ورزشی لطف دارند و انشالله ورزشکاران و مدیران ورزشی قدردان این تلاش ها خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا