ترندهای روز

در لحظه‌ای تاریخی برای شکست اسرائیل هستیم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

خالد مشعل، رئیس حماس در خارج از کشور گفت: ما در یک لحظه تاریخی برای شکست اسرائیل و فروپاشی پروژه صهیونیستی قرار داریم. پس از گذشت هشت ماه از جنگ غزه، دشمن ما در حال عقب نشینی است و اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. مقاومت در غزه در شرایط خوبی است و استقرار خود را در همه نقاط از سر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، وی افزود: از مردم ملت خود خشم مستمر می خواهیم تا جلوی این تجاوزات و طوفانی برای محاصره سفارتخانه های آمریکا و اسرائیل را بگیرند. آنچه امروز کشورهای عربی و اسلامی باید انجام دهند تشکیل یک جبهه سیاسی گسترده برای مقابله با صهیونیست ها و دولت آمریکاست.

به گزارش ایسنا، در دویست و بیست و پنجمین روز از تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نبرد رزمندگان مقاومت با سربازان رژیم اشغالگر در چند منطقه از این نوار به ویژه در اردوگاه آوارگان جبالیه و شرق رفح در جنوب ادامه دارد. نوار غزه و در عین حال بمب افکن این رژیم مناطقی در رفح را بمباران می کند.

مقاومت فلسطین در روزهای اخیر عملیات مهمی را علیه رژیم اشغالگر در نوار غزه انجام داده و تعدادی از نیروهای صهیونیست را به هلاکت رسانده و تجهیزات آنها را منهدم کرده است.

خالد مشعل در ادامه گفت: اسرائیل سلاح وارد می کند اما مقاومت در زمان جنگ سلاح های خود را می سازد. تا زمانی که جنگ ادامه دارد، ما آماده ادامه جنگ هستیم. پس از هشت ماه جنگ، همچنان دست بالا در غزه در دست مقاومت است.

ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۲۵ روز جنگ و با وجود همه حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است تا جایی که خود صهیونیست‌ها مجبور به اعتراف به شکست در برابر غزه شده‌اند. مقاومت فلسطین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا