اخبار بورس

در نیمه اول فروردین ۱۴۰۳ کدام نماد‌ها سود سهامداران را واریز کردند؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامشرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: سه ناشر سود سالانه و جاری به سهامداران خود بر روی اطلاعات سامانه سجام برای بیش از ۶۰ هزار سهامدار در نیمه اول سال. فروردین شما ماه را واریز کرده اید.

اطلاعات منتشر شده از جزئیات واریز مطالبات جاری و سالانه سهامداران در نیمه اول فرودین ماه سال جاری نشان می دهد که در این مدت یک ناشر سود سالانه و دو ناشر سود جاری به سهامداران خود پرداخت کرده اند.

پرداخت سالانه سود سهامداران از طریق این نماد

در این مدت شرکت داد گستر عصر نوین سود سالانه ۵۱۶۸ سهامدار شامل ۴۸ میلیارد تومان را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرد.

وب بالا: ۱۱۷ ریال

این دو نماد نشان دهنده سود سال جاری است

حتی تا پایان نیمه اول فروردین دو ناشر «سیمان شرق و سیمان سپاهان» در این ماه سود جاری ۵۵ هزار و ۳۳۱ سهامدار شامل ۸۶۱ میلیارد تومان را از طریق سامانه سجام واریز کردند.

شرق: ۱۸۸۰ ریال

سپاها: ۲۳۹۵ ریال

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات در این سامانه اطلاعات خود را وارد می کنند. شما یک بار برای همیشه ثبت نام می کنید و پس از احراز هویت شخصی، می توانید خدمات را بر اساس داده های تایید شده دریافت کنید.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی افراد ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی ملزم به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار نیست.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir به صورت الکترونیکی در سجام ثبت نام و احراز هویت کنند.

منبع: ایران تحلیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا