ارزهای دیجیتال

در هفته بلاکچین 2024 پاریس چه گذشت؟

به گزارش ایران تحلیل:






هفته بلاک چین ۲۰۲۴ پاریس دیروز به پایان رسید و رهبران مختلف بازار ارزهای دیجیتال و بلاک چین در این برنامه سه روزه به بحث و ارائه نظرات خود پرداختند.



برنامه سه روزه هفته بلاک چین ۲۰۲۴ پاریس با پنل ها، گفتگوها و ارائه های مختلف از فعالان صنعت ارز دیجیتال و بلاک چین جهانی به تازگی به پایان رسیده است. این پنجمین جلسه هفته بلاک چین پاریس بود. در این برنامه سه روزه اتفاقات و بحث های مهمی رخ داد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می شود.

احتمال افزایش بیت کوین تا سطح ۲۵۰۰۰۰ دلار؟

با نزدیک شدن به نصف شدن بیت کوین، نرخ رشد محبوب ترین ارز دیجیتال جهان یکی از موضوعات کلیدی در هفته بلاک چین پاریس بود. تیم دریپر، سرمایه گذار مشهور آمریکایی که در شرکت هایی مانند تسلا، کوین بیس و توییچ سرمایه گذاری کرده است، افزایش بیت کوین را پیش بینی کرده است. قیمت ۲۵۰۰۰۰ تومان تا پایان سال امکان پذیر است. تیم دریپر گفت:« فکر می‌کنم بیت‌کوین به مردم این فرصت را می‌دهد تا زمانی که تقاضا برای دلار یا یورو افزایش می‌یابد، مقداری از این ارز دیجیتال را خریداری کنند تا از خود محافظت کنند.

آیا ارزش بازار ارز دیجیتال به ۱۰۰ تریلیون دلار خواهد رسید؟

یونی آسیا، مدیرعامل eToro، پیش بینی خود را برای رشد ارزش بازار ارزهای دیجیتال در هفته بلاک چین اعلام کرد. او معتقد است که ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا دهه آینده می تواند به ۱۰۰ تریلیون دلار برسد. برای مقایسه این ارزش بازار، می توانید ارزش بازار جهانی طلا را که در زمان نگارش این مقاله ۱۶.۱۸ تریلیون دلار بود، مقایسه کنید.

ایجاد فضا برای سرمایه گذاران خرده فروشی در دبی

متیو وایت، مدیر عامل سازمان تنظیم مقررات دارایی های دیجیتال دبی، در مورد سیستم جدید شهر گفت که این سیستم مشکلات کنونی را برای شرکت ها و سرمایه گذاران خرده فروشی فعال در این صنعت حل می کند. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد چارچوب جدید منتشر نشده است، اما وایت توضیح داد که تحت سیستم جدید، شرکت های بزرگ میزبان شرکت های کوچکتر در اکوسیستم خواهند بود و هزینه ها بر عهده شرکت های بزرگ خواهد بود.

بازی بلاک چین جدید یوبی سافت

یوبی سافت، غول پیشتاز بازی در جهان که با Assassin's Creed، Ghost Recon و بسیاری دیگر شناخته شده است، در هفته بلاک چین پاریس از جدیدترین بازی مبتنی بر وب ۳ خود رونمایی کرد. این بازی با نام Champions Tactics در پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار و تحلیل ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا