اخبار بورس

در کدام بازار می‌توانستید در ۱۰ سال گذشته بیشترین بازدهی را کسب کنید؟

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلسرمایه گذاری با هدف کسب سود بلندمدت یکی از عاقلانه ترین تصمیمات مالی محسوب می شود. اما وجود گزینه های متنوع و متفاوت برای سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم باعث سردرگمی بسیاری از سرمایه گذاران می شود.

بیایید با سودآورترین فرصت سرمایه گذاری ۱۰ سال اخیر آشنا شویم و دریابیم که فعالیت در هر بازار سرمایه گذاری تا کنون چقدر سرمایه گذاران را به همراه داشته است.

محبوب ترین فرصت های سرمایه گذاری در ۱۰ سال گذشته

افزایش قابل توجه قیمت دارایی هایی مانند طلا و دلار بسیاری از مردم را بر آن داشت تا ثروت خود را در این بازارها سرمایه گذاری کنند. از سوی دیگر خرید و فروش سهام در بورس یکی دیگر از گزینه های جذابی بود که تعداد زیادی از سرمایه گذاران حرفه ای و تازه کار را به خود جذب کرد.

هر کدام از این گزینه ها مزایا و معایب خاص خود را دارند، اما گزینه دیگری نیز وجود داشت که در نهایت نسبت به سایر بازارها سود بیشتری به همراه داشت. ابزار سرمایه گذاری غیرمستقیم در بورس به نام صندوق سرمایه گذاری سپند کاریسما (با نماد کاریس).

مقایسه بازده فرصت های سرمایه گذاری در دهه گذشته

قیمت سکه طلا در این ۱۰ سال حدود ۲۷۰۰ درصد بود. مثلاً اگر فردی حدود ۱ میلیون تومان برای خرید سکه طلا هزینه می کرد، امروز حدود ۲۷ میلیون تومان برنده می شد.

بازار دلار با رشد ۱۶۰۰ درصدی خود توانست با سرمایه گذاری ۱ میلیون تومانی (معادل ۳۳۳ دلار در سال ۲۰۱۹) ۱۶ میلیون تومان سود به ارمغان بیاورد.
شاخص کل بورس نیز در این ۱۰ سال تقریبا ۲۴۰۰ درصد رشد کرد. اگر فرض کنیم یک میلیون تومان سهام خریداری شده توسط یک سرمایه گذار متناسب با شاخص کل رشد داشته باشد، امروز ارزش سهام وی ۲۴ میلیون تومان افزایش یافته است.

بازده خیره کننده صندوق سرمایه گذاری Caris

بیایید با روشی سرمایه گذاری آشنا شویم که در طی این بازدهی ۱۰ ساله سود بیشتری را نسبت به سه بازار ذکر شده به سرمایه گذاران خود ارائه می کرد: صندوق سرمایه گذاری سپند کاریسما (با نماد کاریس).

بازدهی کاریس از سال ۱۳۹۱ تا به امروز حدود ۳۳۰۰ درصد بوده است، یعنی اگر یک میلیون تومان در این صندوق سرمایه گذاری می شد، سرمایه گذار بیش از ۳۳ میلیون تومان دریافت می کرد.

رشد سرمایه چندگانه با کاریس

برخی از سرمایه گذاران طی ۱۰ سال گذشته با خرید سکه توانسته اند سرمایه خود را ۲۷ برابر کنند. واحد پول دلار توانست ثروت خریداران خود را ۱۶ برابر کند. فعالیت در بورس نیز می تواند منجر به افزایش ۲۴ برابری سرمایه فعالان بازار شود.

اما این سرمایه گذاران صندوق کاریس بودند که بیشترین سود را به دست آوردند، زیرا سرمایه آنها در ۱۰ سال بیش از ۳۳ برابر شد!

سرمایه گذاری در کاریس از امروز می تواند تضمین کننده رشد بی نظیر سرمایه شما در سال های آینده باشد.

انواع روش های سرمایه گذاری در صندوق کاریس

سرمایه گذاری از طریق پورتال کاریسما

از طریق درگاه کاریسما سرمایه گذار می تواند با حداقل مبلغ پنج هزار تومان در این صندوق سرمایه گذاری کند.

با جستجوی نماد “کاریس” در کلیه سیستم های معاملاتی کارگزاران سرمایه گذاری کنید.

تمامی کارگزاری های فعال در بازار سرمایه از سامانه های معاملات آنلاین برای خرید و فروش سهام استفاده می کنند. علاقه مندان به سرمایه گذاری در صندوق کاریس می توانند با کسب حد نصاب حداقل ۵۰۰۰۰۰ تومان سرمایه گذاری در کاریس را آغاز کنند.

سرمایه گذاری سریع از طریق وب سایت کاریسما

“سریع سرمایه گذاری” روش جدیدی است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در صندوق های کاریس به آسان ترین و سریع ترین روش سرمایه گذاری کنند. البته لازمه استفاده از این روش ثبت نام متقاضی (دارای شماره ثبت شده) است.

آیا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص شروع سرمایه گذاری می توانید از خدمات مشاوره کاملا رایگان کارشناسان سرمایه گذاری کاریسما بهره مند شوید. شماره تلفن پشتیبانی مشتری Karisma (021-41000) به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا