اخبار بورس

در کپشیر چه کسی در حال خرید میلیاردی است؟

خرید کپشیر و میلیاردی توسط شرکت و شخص حقیقی:

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامسهام شرکت پشم شیشه ایران با نماد کپشیر در بورس ایران معامله می شود. این نماد روز گذشته سه تیک سبز رنگ رو به روی سهامداران عمده نشان داد. دو تا از این سهامداران عمده کد واقعی هستند.

چه کدهایی در کپشیر موجودی را افزایش می دهند؟

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، یکی از سهامداران اصلی کپشیر، شرکت توسعه تجارت فخر است. شرکت توسعه بازرگانی فاخر در شهریور ماه در هیئت مدیره سهامداران عمده واقعی کپشیر نمایندگی دارد.

این شرکت اخیرا روند خرید خود را گسترش داده است. در حالی که در ۴ دی تعداد سهام این شرکت در کپشیر در سال اول ۱۶.۴ میلیون سهم بوده است بهمن این ماه با خرید ۲ میلیون سهم، مجموع سهم را به ۵۸.۲ میلیون سهم رساند.

مالک این شرکت کیست؟

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که شرکت توسعه تجارت فخر در ۴ اردیبهشت در سال ۱۴۰۱ تاسیس شد و او در حال حاضر مدیر عامل آن است حسن ملکی خلیق آبادی است. همچنین حسین ملکی خلیق آبادی رئیس هیئت مدیره و مجتبی ایزدپور او نایب رئیس هیئت مدیره است.

نکته جالب اینجاست که یکی از دو کد واقعی که دیروز ۳ میلیون سهم کپشیر را به مبلغ ۳ میلیارد تومان خریده است نیز متعلق به آن است. حسین ملکی خلیق آبادی است.

حسین ملکی خلیق آبادی سهامدار عمده سابق کاشرق اکنون در حال خرید سهام کپشیر است. تصویر زیر نشان می دهد که او در ۹ است دی ماه دارای ۱۶.۱ میلیون سهم کاپشیر و این مقدار در سال اول بود بهمن این ماه به ۲۷.۷ میلیون سهم رسید. او اکنون ۱.۸۵ درصد از کل سهام کپشیر را در اختیار دارد.

دومین فردی که ۳ میلیون سهم این شرکت را از ۱ خریداری کرد بهمن ماه در هیئت سهامداران عمده کپشیر ظاهر شد. تصویر زیر مربوط به خریدهای وی است.

این ماجرای معاملات کپشیر طی روزهای گذشته است.

بنابراین می توانید بگویید حسین ملکی خلیق آبادی و وابستگانش شما در حال حاضر در کپشیر خرید می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا