ترندهای روز

دزد گوشواره کودکان در شرق تهران دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در شرق تهران و با توجه به حساسیت نوع جرم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب قرار گرفت. پایگاه ششم پلیس آگاهی.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی تخصصی کارآگاهان مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکی رنگ با پرسه زدن در کوچه های خلوت شرق تهران سوژه های خود را شناسایی کرده و پس از سرقت گوشواره طلا از کودکان به سرعت متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهم در یکی از سرقت های خود از ناحیه گوش دختر ۸ ساله ای به شدت آسیب دیده بود، گفت: در نهایت کارآگاهان با انجام اقدامات علمی و اطلاعاتی هوشمندانه مخفیگاه سارق را شناسایی کردند. در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و طی یک عملیات هماهنگ با مقامات قضایی هماهنگی های لازم را انجام دادند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: متهم دارای یازده سابقه کیفری از جمله کودک ربایی، سرقت مسلحانه و سرقت منزل است و در تحقیقات مقدماتی به ۸ فقره سرقت گوشواره بچه گانه در شرق تهران صراحتا اعتراف و اظهار داشت: اموال مسروقه را به وی فروخته است. یک تاجر در جنوب استان تهران به فروش می رسد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهم از آویختن زیورآلات طلا و جواهرات گران‌قیمت به کودکان به‌ویژه در مکان‌های شلوغ و شلوغ خودداری کنند، به کودکان بیاموزند که هرگز با غریبه‌ها صحبت نکنند و در صورت نزدیک شدن افراد مشکوک حتماً به شما یا بزرگسالان مورد اعتماد اطلاع دهند. همیشه بر فرزندان خود نظارت داشته باشید، به خصوص در مکان های عمومی مانند پارک ها، بازارها و وسایل حمل و نقل عمومی. از به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد برنامه روزانه و موقعیت مکانی خود با افراد غریبه و در شبکه های اجتماعی خودداری کنید. به کودکان بیاموزید در صورت گم شدن یا دیدن افراد مشکوک با پلیس یا بزرگسالان قابل اعتماد تماس بگیرند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با صدور دستور قانونی از سوی مقام قضائی، متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا