ترندهای روز

دستبند پلیس بر دستان پدر و پسر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت موتورسیکلت در هفته های اخیر در منطقه حسن آباد، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۶ این فرماندهی و گشت های نامحسوس قرار گرفت. و به طور هدفمند افزایش یافته است.

وی گفت: ماموران کلانتری حسن آباد در پی گشت های هدفمند در ساعات اوج وقوع جرائم در مناطق جرم خیز دوازدهم. خرداد آنها در این ماه موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار موتورسیکلت در حین سرقت شدند که در بازرسی کلانتری ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از مخفیگاه آنها کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهمان ۲۶ ساله و ۴۸ ساله (پدر و پسر) دارای سوابق متعدد در موضوع سرقت بوده و متهم در بازجویی ها به ۹ جنایت اعتراف کرد. سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده «حسن آباد» شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: مردم در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه نقش بسزایی دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در رسیدگی به اموال خود و گزارش چنین مواردی از سوء استفاده سارقان جلوگیری کنند. سرقت به موقع به پلیس به ما کمک کنید تا هر چه زودتر سارقان را دستگیر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا