اخبار اقتصاد ایران

دستور عارف برای تأمین اعتبار پروژه های عمرانی گیلان؛ از سد دیورش تا خط انتقال آب رشت – کوچصفهان

معاون اول محترم ریاست جمهوری دستور تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های مهم آبی را صادر کرد و همچنین مقرر شد حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قرار گیرد.

افق میهن، با تقدیم نامه اسدالله عباسی استاندار گیلان به معاون اول محترم رئیس جمهور و با پیگیری های انجام شده توسط ایشان، دکتر محمدرضا عارف معاون اول محترم رئیس جمهور دستورات لازم را صادر کرد. تامین مالی پروژه های بخش آب از جمله اجرای خط انتقال آب رشت. کوچصفهان پروژه اجرای خط انتقال آب از مخزن لاکان به پیربازار را با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین وزیر نیرو صادر کرد.

همچنین مقرر شد حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قرار گیرد.

دکتر محمدرضا عارف دستور تامین اعتبار اجرای پروژه جاده کلاچای – رحیم آباد – قزوین را صادر کرد.

پیرو مکاتبه اسدالله عباسی استاندار گیلان با معاون اول محترم ریاست جمهوری و با پیگیری های انجام شده جناب آقای دکتر محمدرضا عارف معاون اول محترم رئیس جمهور با ارسال نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر محترم راه و شهرسازی دستور تامین مالی مسیر کلاچای – رحیم آباد – قزوین با هدف کنترل و تخلیه بار ترافیکی و ایجاد مسیر ترانزیتی را صادر کرد.

تامین اعتبار برای بهره برداری از سد پلرود، سد دیوارش، احداث سدهای لاستیکی در استان و ساماندهی رودخانه مرزی آستاراچای.

با ارسال نامه ای از سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان به معاون اول رئیس جمهور و با پیگیری های انجام شده، دکتر محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور نامه ای به رئیس برنامه کشور ارسال کرد. و سازمان بودجه با دستور تامین اعتبار سد پلرود با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد و اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان مورد نیاز، سد دیوارش با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد و اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان، ۳ بند لاستیکی آستارا تلاش. و صومعه سرا با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و طرح ساماندهی رودخانه مرزی آستاراچای با اعتبار مورد نیاز ۵۰ میلیارد تومان صادر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا