اخبار اقتصاد ایران

دستور ویژه رئیسی برای خرید تضمینی برنج شمال­ با اعتبار 4 همت!

استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به خرید تضمینی این محصول اختصاص داد تا بازار عرضه و تقاضای برنج از رکود خارج شود.

ایران تحلیل استاندار مازندران با بیان اینکه رئیس جمهور ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید تضمینی برنج کشاورزان اختصاص داده است تا مشکل برنج کاران مازندران حل شود و بازار عرضه و تقاضای این محصول به ارمغان بیاید. خروج از رکود

سید محمود حسینی پور افزود: تخصیص این اعتبار آخرین روزهای مراحل اداری را طی می کند و به زودی خرید تضمینی برنج از کشاورزان مازندرانی آغاز می شود.

وی گفت: با آغاز خرید تضمینی برنج، این محصول استراتژیک کشور از رکود خارج شده و خرید و فروش آن رونق می گیرد.

استاندار مازندران گفت: یکی از برنامه های جدی مسئولان استان برای حمایت از شالیکاران این است که مانند گندم، خرید تضمینی برنج نیز هر ساله در دستور کار دولت قرار گیرد.

حسینی پور خرید تضمینی برنج را در سال گذشته در دستور کار دولت قرار داد و افزود: اگر ۲۰ درصد برنج مازندران خریداری شود این محصول از رکود خارج می شود.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در ۲ سال اخیر در بازار برنج شالیکاران شمال کشور به وجود آمده است، به گفته کارشناسان، نگاه حمایتی رئیس جمهور به محصول برنج شمال کشور از این نظر قابل مشاهده بود. با شروع دولت سیزدهم و اقدامات انجام شده در این زمینه توانسته است بخشی از دغدغه ها و مشکلات شالیکاران را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا