ترندهای روز

دستگیری تازه داماد به جرم قتل برادرزن

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

یازدهم خرداد درگیری هولناکی در خیابان طبرسی شمالی ۳۸ رخ داد و دقایقی بعد امدادگران اورژانس جسد نیمه عمر جوان ۲۲ ساله ای به نام «مرتضی ـ س» را که با ضربات چاقو وارد بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شده بود، منتقل کردند. چندین بار از ناحیه پا و دست اما اقدامات درمانی برای نجات این جوان از مرگ جواب نداد و روز بعد به دلیل عوارض ناشی از ضربه چاقو جان خود را از دست داد. با گزارش این حادثه تکان دهنده به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، قاضی دکتر صادق صفری به همراه جمعی از کارآگاهان اداره جنایی بلافاصله وی را به مرکز درمانی مراجعه و در مورد آن تحقیق کردند.

بررسی های اولیه نشان داد این جوان ۲۲ ساله با ضربات چاقو شوهر خواهرش کشته شده است. بنابراین، دامنه تحقیقات قضایی به منزل محل وقوع حادثه کشیده شد و مشخص شد مرتضی به دلیل اختلافات خانوادگی خواهرش و شوهر خواهرش دچار عصبانیت ناگهانی شده و همزمان به سراغ پسرش رفته است. خانه همسر در خیابان طبرسی ۳۸ اما در جریان این درگیری رضا- ک. (شوهر خواهر) او را با چاقو به زمین زد.

جوان ۲۳ ساله متهم به قتل که معتاد به مواد مخدر بود با جا گذاشتن همسر و نوزاد تازه متولد شده خود به مکان نامعلومی متواری شده بود. طولی نکشید که با دستورات ویژه قاضی شعبه ۲۰۸ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تحقیقات گسترده ای از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک و در نتیجه گروهی کارکشته از کارآگاهان آغاز شد. به جستجوی اطلاعات برای شناسایی مخفیگاه مظنون قتل ۲۳ ساله ادامه داد. و دامنه تحقیق را به نیشابور زادگاهش رساند. این در حالی بود که قاتل فراری جایی برای مخفی شدن نداشت و حتی دوستان و اقوام او را به خانه هایشان راه نمی دادند. زیرا آنها از عواقب و مجازات پناه دادن به مظنون قتل فراری آگاه بودند.

همزمان کارآگاهان سایه به سایه وی را در مناطق مختلف شهری ردیابی کردند تا اینکه با دستور قاضی صفری مقدمات دستگیری وی فراهم شد و کارآگاهان این متهم جوان را که مسیر پلیس را برای تسلیم شدن در پیش گرفته بود دستگیر کردند. . تبدیل به قانون

تحقیقات تخصصی کارآگاهان با نظارت مستقیم مقام قضایی برای ریشه یابی و انگیزه عامل این جنایت در حالی آغاز شد که به گفته قاضی ویژه، قتل برادر این زن به دلیل درگیری خانوادگی و درگیری خانوادگی بوده است. اختلافات و همچنین عصبانیت ناگهانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا