ترندهای روز

دستگیری دوباره قاتل فراری دختر یک ساله

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سه شنبه گذشته، یک قاتل محکوم به حبس ابد در کارولینای شمالی قصد فرار داشت. برای این تصمیم گرفت خودش را مسموم کند. از این رو با مصرف دارو خود را بیمار کرد و به این ترتیب مسئولان زندان دستور انتقال او به بیمارستان را دادند.

جنایتکار به نام رامونه آلستون در حالی که سوار بر ماشین زندان در راه بیمارستان بود، توانست با یک برنامه ریزی از قبل، کمربندهایش را باز کند و خود را از ماشین به بیرون پرت کند. او که به نظر می رسید تمام جزئیات فرار خود را به دقت برنامه ریزی کرده بود، با دستبند به جنگل های اطراف جاده دوید و خیلی زود ناپدید شد.

پس از فرار این مرد تبهکار، عملیات جستجوی گسترده برای دستگیری وی آغاز شد. صدها افسر پلیس در این عملیات حضور داشتند و همچنین برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری وی شود ۵۰ هزار دلار جایزه تعیین شد.

در ادامه جست و جو، پلیس به سرنخ هایی دست یافت که نشان می داد زنی به نام جاکوبیا به این قاتل خطرناک کمک کرده تا بتواند فرار کند. این زن دستگیر شد و در جریان تحقیقات مشخص شد که زندانی فراری در هتلی در شهر کاناپولیس در کارولینای شمالی مخفی شده است. به این ترتیب پس از گذشت سه روز از فرار متهم، مخفیگاه وی در محاصره پلیس قرار گرفت و وی دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس، این مرد ۳۰ ساله در روز کریسمس سال ۲۰۱۵ به دختر یک ساله به نام مال ویلیامز که در حیاط خانه اش مشغول بازی با اسباب بازی هایش بود، شلیک کرد و تحقیقات نشان داد که این جنایتکار بی هدف شروع به تیراندازی کرده است. در آن روز در حالی که سوار ماشینش بود به مردم برخورد کرد و یکی از گلوله ها به دختر بچه یک ساله ای اصابت کرد و او را گرفت. این مرد پس از دستگیری به حبس ابد محکوم شد و در این سال ها در زندان بود تا اینکه قصد فرار داشت اما تنها ۳ روز پس از فرار از زندان دستگیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا