ترندهای روز

دستگیری سارقان خودرو در خیابان ابوذر تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس پلیس پیشگیری دهم تهران بزرگ از دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو در خیابان ابوذر خبر داد.

سرهنگ کیانوش نظری، رئیس کلانتری دهم پیشگیری پایتخت اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی گشت زنی هدفمند در محدوده خیابان ایاز خانی به منظور ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در حوزه استحفاظی. کلانتری ۱۶۱ ابوذر به سمت ماشین رفت. پراید دو مسافر دارد که در حال پرسه زدن و غوغای ماشین های پارک شده دیده شدند و به او مشکوک شدند.

دستگیری سارقان خودرو در خیابان ابوذر تهران

وی افزود: یکی از آنها پس از تماشای نامحسوس افراد اقدام به بازکردن درب خودرو کرد پراید به قصد سرقت پارک شده بود که بلافاصله با دیدن ماموران پلیس سوار خودروی آنها شده و متواری شدند.

رئیس کلانتری دهم پیشگیری پایتخت با اشاره به آمادگی و هوشیاری ماموران ادامه داد: متهمان پس از تعقیب و گریز کوتاهی با اجرای طرح ایست خودرو متوقف و دستگیر شدند. از خودروهای آنان ابزار دست ساز سرقت کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری دهم پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم جانبی خودرو در خیابان های تهران اعتراف کردند و با بررسی سابقه آنها مشخص شد که دارای چندین فقره هستند. سوابق سرقت

وی افزود: متهمان برای کشف جرایم احتمالی از سوی مقام قضایی دستور قانونی داده و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ کیانوش در پایان اظهار داشت: شهروندان با رعایت تذکرات پلیس و ایمن سازی خودرو و عدم پارک در مکان های تاریک و خلوت از این نوع سرقت ها جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا