ترندهای روز

دستگیری سردسته باند جنایتکار به اتهام قتل ۲۰ نفر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

به گزارش رسانه های نیجریه، در ۱۵ جولای، زمانی که تایه اوگبده، رهبر باند مخوف به نام “آیه” و اعضای باندش در هتلی در خیابان انیگبوکان در بادیا اقامت داشتند، شخصی آنها را به چالش کشید. او به طایی گفت که اگر واقعاً رهبر این باند است باید شجاعت خود را نشان دهد و بدون دستگیری از کلانتری عبور کند.

طایی بلافاصله چالش را پذیرفت و بدون اینکه دستگیر شود از مقابل پاسگاه پلیس بدیا عبور کرد. این چالش دوباره تکرار شد. باز هم از تائی خواسته شد که از جلوی پاسگاه عبور کند. اما این بار بدشانس بود. زمانی که او در حال عبور بود، یکی از ماموران پلیس او را شناخت و دستگیر کرد.

طبق گزارش پلیس، طایی به دلیل فعالیت های مجرمانه مدت ها تحت تعقیب پلیس بود. تای که به عنوان کاپیتان گروه خود نیز شناخته می شود، باند مخوفی را اداره می کرد که همراه با اعضای باند خشن خود تاکنون ۲۰ نفر را کشته اند.

آنها شبکه ای ایجاد کرده بودند که عملیات آنها را زیرزمینی برنامه ریزی می کرد. بر اساس گزارش رسانه های نیجریه، آخرین عملیات اعضای این گروه خشن، قتل وحشیانه یکی از اعضای این گروه بوده است. تائی به همراه ۳ نفر از اعضای باندش به دلیل خیانت این عضو سابق باند را کشتند. در یکی از خیابان ها او را تعقیب کردند و در فرصت مناسب به او شلیک کردند و در نهایت جسدش را مثله کردند. در ادامه پس از پیدا شدن جسد این مقتول و انتقال به پزشکی قانونی مشخص شد که این قتل توسط باند آی انجام شده است. در تحقیقات پلیس مشخص شد که تای ۲ سیاهچاله را نیز اداره می کند. او اجساد قربانیان و رقبای خود را در دیگر گروه های تبهکار به داخل این سیاه چال انداخت.

بر اساس این گزارش، تایه و همدستانش در بازداشت پلیس ایالت لاگوس هستند و قرار است به زودی محاکمه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا