ترندهای روز

دستگیری سه پیرمرد سارق که ۸۸، ۷۰ و ۶۹ ساله هستند!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

اخیرا پلیس ژاپن یک باند سارق متشکل از سه پیرمرد را که در دهه شصت، هفتاد و هشتاد سالگی هستند دستگیر کرده است. دو مورد از این سرقت های پیرمردها سرقت منزل بوده است.

هیدئو اومینو، هیدمی ماتسودا و کنیچی واتانابه به ترتیب ۸۸، ۷۰ و ۶۹ ساله، سارقانی کهنه کار اهل ژاپن هستند که در زندان با هم آشنا شده اند. این سه نفر در یک زندان پس از آزادی با هم تصمیم می گیرند برای انجام کارهای بزرگتر دزدی کنند.

این سارقان قدیمی متهم به سرقت از منازل شده اند و در این سرقت ها وجه نقد و جواهرات به ارزش ۱۰۱۱۰۲۰۰ ین (حدود ۷۰۰۰ دلار) به دست آورده اند. علاوه بر این سرقت ها، این گروه سه نفره دست کم در ۱۰ فقره سرقت دیگر در شهرهای «ساپورو» و «ایبتسو» دست داشتند که پلیس در حال بررسی و بازجویی از آنها است.

هم سن و سال های این پیرمرد در این دوره از زندگی خود در حال استراحت و لذت بردن از دوران بازنشستگی یا درمان بیماری های خود هستند، اما این سه پیرمردی که در زندان و پشت میله ها با هم دوست شدند، نقشه های دزدی آنها و نقش هایی که در این زمینه ایفا کردند. عملیات آنها برنامه ریزی کردند که چه کاری باید انجام دهند.

دستگیری سه سارق قدیمی 88، 70 و 69 ساله!

در این سرقت ها هیدئو اومینو سرقت ها را انجام می داد، هیدمی ماتسودا راننده خودرویی بود که پس از سرقت از صحنه متواری شد و کنیچی واتانابه مسئول فروش اموال مسروقه بود.

عجیب ترین نکته این بود که هر سه پیرمرد در هنگام دستگیری به دلیل مشکلات جسمی ناشی از کهولت سن نمی توانستند به راحتی راه بروند و به کمک پلیس نیاز داشتند.

این سه پیرمرد دلیل سرقت خود را نیاز به امرار معاش عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا