فناوری

دستگیری عاملان سرقت ۳۰ میلیاردی از ۱۰ منزل اصفهانی‌ها

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح شهر اصفهان و شکایت مالباختگان به پلیس، تحقیقات از موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت. قرار گرفت. قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه برای ردیابی اعضای یک باند چهار نفره. هيچ كس برخی از سارقان سابقه این سرقت ها را داشتند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان سرانجام مخفیگاه این باند شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر چهار نفر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک نفر کلت با هفت فشنگ مربوط و مقداری اموال مسروقه از قبیل تلویزیون و تبلت، لپ تاپ، لوازم برقی، لوازم آرایشی و زیور آلات فراوان کشف شد.

وی با بیان اینکه دو نفر از متهمان غیربومی و یک مرد و یک زن بومی هستند، تصریح کرد: این افراد به ۱۰ فقره سرقت اموال از منازل شهروندان و ارزش اموال سرقت شده توسط این افراد اعتراف کردند. ۳۰ میلیارد ریال بوده است. برآورد می شود.

سرهنگ ترکیان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: شهروندان در نگهداری اشیاء قیمتی و اموال خود دقت بیشتری داشته باشند و در صورت قصد مسافرت قبل از خروج از منزل از قفل بودن درها و پنجره ها اطمینان حاصل کنند. ، و به اطلاع همسایگان معتمد خود در مورد جای خالی مسافرت و خانه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا