ترندهای روز

دستگیری عاملان نزاع‌های مسلحانه در مشهد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

پلیس دیروز در تشریح این عملیات سرنوشت ساز به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: تیر ۲ گروه از اراذل و اوباش دوران تازه وارد پس از کلی فضای مجازی و کشیدن تابلوهایی برای یکدیگر چشم به کف خیابان کشیده و در اطراف میدان مجیدیه در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

سردار سرتیپ دوم احمدنقابان افزود: طولی نکشید که سرنشینان دو خودرو با چوب و چوب و شمشیر یکدیگر را کشتند و درگیری وحشتناکی را آغاز کردند اما در همین حین یکی از اوباش معروف قصد به دست آوردن سم چشمی از طرف دیگر اسلحه کلت را از دست یکی از فرزندانش بیرون می آورد و گلوله ای به سینه جوان ۲۳ ساله شلیک می کند.

فرمانده حراست ادامه داد: در حالی که افراد دیگری درگیر درگیری مسلحانه بودند، فرد دیگری نیز بر روی زمین افتاد و در مدت کوتاهی، اوباش مسلح با تخریب خودروها از محل حادثه متواری شدند، در حالی که ۲ نفر مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند. اما تهدیدها و تهدیدها ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد درگیری به بلوار شاهنامه کشیده شد و این بار طرف های مقابل با “سجادکاکا” روبه رو شدند و با سلاح وینچستر به سمت او شلیک کردند، اما او پیگیری کرد که درمان مخفیانه بود و نداشت. جرات رفتن به مراکز درمانی

این حراست افزود: با وجود این خط کشی و برپایی دعوا در فضای مجازی ادامه داشت و مخبرین طرفین تا پایان ادامه داشتند. مرداد«سجادکاکا» پس از انتقام هولناک یکی از اوباش طرف مقابل را تعقیب کرد و در نهایت او را در یکی از آرایشگاه های مردانه خیابان شهید مشکینی قاسم آباد شناسایی کرد.

این افسر ارشد انتظامی ادامه داد: این جنایتکار خطرناک در یک لحظه اسلحه کلت را از کمر بیرون کشید و از فاصله نزدیک به پای مرد جوانی به نام «مجید» شلیک کرد و متواری شد. این شرارت ها بلافاصله توسط گروهی از افسران زبده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد با راهنمایی و نظارت مستقیم سرهنگ مهدی کسروی (رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی) به پلیس اطلاع داده شد و تحقیقات گسترده ای آغاز شد. وی یادآور شد: ماموران پلیس پس از چند ساعت رصد پلیس موفق شدند خودروی ۲۰۶ یکی از سرکردگان اصلی شرور مخوف را در حالی که زیر چادر خودرو مخفی شده بودند شناسایی کنند. وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر از عاملان اصلی درگیری های مسلحانه و شرارت در مشهد افزود: در این عملیات که با مجوز قضایی انجام شد، «سجادکاکا» و «حسین ـ م» در حالی که در یکی از آنها به خواب رفتند دستگیر شدند. از واحدهای آپارتمانی در منطقه رستگاری مشهد. بودند

رئیس گارد خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه هفت تیر انبارهای ترسناک، مقادیری فشنگ جنگی به همراه کلت کشف و مشخص شد «مجید» (یکی از مجروحان) موارد دیگری نیز دارد و با بند الکترونیکی از زندان آزاد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه گفت: بررسی های پلیسی نشان می داد یکی از متهمان حدود یک سال قبل گلوله ای را به کف دستش شلیک کرده که هنوز آثار آن بر روی دست این جنایتکار خطرناک دیده می شود. وی همچنین در خصوص روند درمان مصدومی که با گلوله به قلبش اصابت کرده است به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: به دلیل خطرناک بودن عمل جراحی در حال حاضر کادر پزشکی در تلاش هستند تا این جوان را از مرگ نجات دهند. داستان های تکان دهنده دیگری در حال وقوع است. نیز در این درگیری ها رخ داده است.

سرتیپ دوم احمد گردن افزود: از این هفت نفر تاکنون چند نفر بوده اند؟ تیر محرکان و عاملان درگیری های مسلحانه در غرب مشهد دستگیر شدند و تلاش پلیس برای شناسایی سایر افراد مرتبط با آنها ادامه دارد. با اخلال در نظم عمومی و امنیت جامعه قاطعانه و قاطعانه برخورد می شود لذا افرادی که به دلیل هیجان دوران جوانی و یا غرور کاذب در فضای مجازی به دنبال هنجارشکنی هستند باید دست از اعمال نادرست خود بردارند و راه درست زندگی را در پیش بگیرند. . در غیر این صورت به زودی خود را در چنگال عدالت خواهند دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا