ترندهای روز

دستگیری عامل قتل در تهرانسر؛ جنایت به خاطر هیچ

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دوازدهم بهمن سال گذشته کارکنان حراست بیمارستان فیاضبخش طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت اورژانس خبر دادند.

در پی اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد مردی ۴۴ ساله مواجه شدند که بر اثر اصابت جسم تیز جان خود را از دست داد. همچنین بررسی های اولیه نشان داد مقتول در جریان درگیری با ۲ نفر در یکی از خیابان های محله تهرانسر قربانی جنایت شده است.

همسر سابق مقتول که شاهد جنایت بود، در تحقیقات گفت: با مقتول و دختر ۱۴ ساله خود در یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در خیابان تهرانسر بودیم که ناگهان همسر سابقم با هم درگیر شد. با ۲ سرنشین یک خودروی پژو به دلیل توقف غیرعادی و در جریان این درگیری کشته شد. مرد جوان پس از ارتکاب جنایت به سرعت متواری شد.

طولی نکشید که کارآگاهان پا به خیابان مورد نظر گذاشتند و با بررسی دوربین های مداربسته هویت مالک پلاک پژو پارس را شناسایی کردند. وی در جریان تحقیقات مدعی شد خودروی مورد نظر در زمان حادثه متعلق به پسرش بوده و از قتل بی اطلاع بوده است.

به این ترتیب پسر جوان نیز مورد بازجویی قرار گرفت و ضمن اعتراف به شرکت در درگیری مرگبار گفت که روز حادثه من و یکی از دوستانم به نام نیما در محله تهرانسر در حال رانندگی با خودروی پژو پدرم بودیم. اما ناگهان در وسط خیابان ایستادیم. مقتول به همراه خانواده اش که سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ بودند، فریادهای فحاشی سر دادند و بین ما مشاجره شد. در این بین نیما از ماشین پیاده شد و با جوانی در خیابان درگیر شد و او را کشت. بعد از ارتکاب جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کردیم و از آن زمان دیگر از دوستم خبری ندارم.

با دريافت اين اظهارات مهم، كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به اقدامات اطلاعاتي گسترده و شبانه روزي پرداختند و در اين شعبه از تحقيقات مشخص شد كه مجرم به يكي از روستاهاي اسفرين واقع در شهرستان اسفرين مراجعه كرد. در استان خراسان شمالی پس از ارتکاب جنایت و قصد قاچاق، برای همیشه کشور را ترک می کند.

اقدامات پلیسی ادامه داشت تا اینکه بلافاصله کارآگاهان جنایی به اسفراین رفتند و پس از تعقیب و گریز و مراقبت های دقیق، متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و مرد جوان در بازجویی های اولیه به ارتکاب جنایت خود در محله تهرانسر اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا