ترندهای روز

دستگیری قاتل شیطان صفت دختر ۱۵ساله بعد از ۲۰سال

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

یک مرد آمریکایی به جرم تجاوز و قتل دختر نوجوانی که جسدش ۲۰ سال پیش در خانه اش پیدا شد، مجرم شناخته شد. به گزارش سی بی اس، در ۱۰ ژوئیه ۲۰۰۴، ساعت ۲۰:۰۰، پلیس فینیکس، آریزونا یک تماس تلفنی در مورد یک حادثه وحشتناک در خانه ای در این شهر دریافت کرد.

دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 15 ساله پس از 20 سال

هنگامی که مأموران به خیابان ۲۱ نورث درایو رسیدند، جسد بی جان الینا لاسول ۱۵ ساله را که جراحات شدیدی دیده بود، در داخل یک اتاق دیدند. تیم اورژانس به سرعت اقدامات لازم را برای نجات جان وی انجام داد اما دختر نوجوان به دلیل جراحات وارده جان باخت. بعدها مشخص شد که این دختر مورد حمله یک فرد ناشناس قرار گرفته و پس از آزار و اذیت وحشیانه کشته شده است.

کارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل آغاز کردند اما سرنخی از قاتل به دست نیامد و تنها سرنخ او مردی جنایتکار بود که در صحنه تصادف باقی مانده بود. این پرونده راکد ماند تا اینکه چندی پیش رسیدگی مجدد به این پرونده آغاز شد.

کارآگاهان با فناوری جدید دینا سرنخ هایی از مردی به نام سرجیو فرانسیسکو ریس ۳۷ ساله پیدا کردند. زمانی که مشخص شد عامل این جنایت هولناک سرجیو است، حکم دستگیری او صادر شد اما بررسی ها نشان داد که او سال ها از آمریکا فرار کرده و به مکزیک رفته است. ماموران پلیس آمریکا با همکاری پلیس مکزیک به جستجو در این کشور ادامه دادند تا اینکه چند روز پیش موفق به شناسایی مخفیگاه سرجیو و دستگیری وی شدند. بدین ترتیب قاتل دختر ۱۵ ساله پس از ۲۰ سال به دام افتاد و پس از انتقال به آمریکا قرار است به اتهام تجاوز جنسی و قتل درجه یک محاکمه شود. در پی دستگیری قاتل خانواده الینا، وی در اطلاعیه ای اعلام کرد که با وجود اینکه مادر الینا چند سال پس از مرگ وی از دنیا رفته است، اما او و سایر اعضای خانواده همواره منتظر دستگیری قاتل الینا بوده و اکنون منتظر دادگاه هستند. برای اجرای عدالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا