ترندهای روز

دستگیری قاتل پیرزن تنها بعد از یک ماه فرار

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پرونده قتل یک زن سالخورده و تنها چندی پیش از دیواندره به تهران فرستاده شد و ماموران اداره دهم آگاهی متوجه شدند متهم که خرداد او در این ماه یک زن مسن را در خانه اش کشت و به تهران گریخت.

در بررسی های صورت گرفته در محل جنایت، فرضیه قتل به دلیل سرقت طلاجات مقتول به عنوان قوی ترین احتمال مطرح شد. زن مسن در خانه اش تنها زندگی می کرد و با ضربات متعدد چاقو کشته شد. افرادی که مقتول را می شناختند در تحقیقات اولیه دزدی طلاهای این زن را تایید کردند. بررسی های بعدی نشان داد مردی که تنها با حضور در خانه این زن اقدام به قتل و سرقت کرده، یکی از بستگان وی است که در محله دیگری در دیوان دره استان کردستان زندگی می کند. بعداً معلوم شد که این مرد از شهر فرار کرده است.

ردپای پلیسی منجر به کشف رد پای متهم در تهران شد و در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی یک ماه پس از جنایت موفق به دستگیری متهم شدند.

این متهم در تحقیقات مقدماتی که پس از دستگیری وی انجام شد، به بازپرس موسی رضازاده گفت: دیده بودم آن زن طلاهای زیادی دارد. یک شب مخفیانه به خانه او رفتم تا طلاها را بدزدم. اما او از خواب بیدار شد. به همین دلیل او را با چاقو زدم و طلاهایش را دزدیدم. سپس فرار کردم و در تهران در منزل یکی از دوستانم بودم که دستگیر شدم.

با این اظهارات متهم، بازپرس رضازاده پرونده و متهم را به شهرستان محل وقوع جنایت فرستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا