ترندهای روز

دستگیری متهمان پرونده قتل مرد جوان با 16 ضربه چاقو

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

صبح روز ۲۵ ام خرداد امسال کارکنان حراست بیمارستان رسول اکرم(ص) پس از تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران، از مرگ مشکوک مرد جوانی که جسد مجروحش به این بیمارستان منتقل شد، خبر دادند و گفتند: این جوان برای مداوا به بیمارستان منتقل شد. و پزشکان و کادر درمانی اقدامات لازم را برای نجات جان وی انجام دادند اما وی بر روی بالین اورژانس جان باخت.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی دادسرای جنایی به تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه همکارانشان از اداره تشخیص هویت و همچنین کارشناسان پزشکی دستور داد تا تحقیقات تخصصی را آغاز کنند. ماموران با حضور در سردخانه بیمارستان جسد مردی ۳۰ ساله را پیدا کردند و پس از معاینات پزشکی قانونی مشخص شد وی با ۱۶ ضربه چاقو کشته شده است. همچنین بررسی های اولیه درباره هویت و سوابق مقتول نشان داد که وی یکی از اراذل و اوباش سطح بالای تهران بوده که در آخرین درگیری که در پارکی در غرب تهران شرکت کرده بود مجروح و در نهایت جان باخت.

طولی نکشید که تیم جنایی به باغ مورد نظر رفتند و در تحقیقات انجام شده متوجه شدند مقتول با چند نفر درگیری لفظی پیدا کرده و در جریان درگیری با چاقو به طرز مرگباری مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. مجروح و در نهایت کشته شد. این در حالی بود که افراد مسبب این درگیری قبل از رسیدن پلیس متواری شدند.

با پایان یافتن تحقیقات میدانی در بیمارستان و باغ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا ابتدا با اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و سپس برای دستگیری آنان وارد عمل شوند.

در ادامه با دستور بازپرس جنایی جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و در نهایت تحقیقات کارآگاهان جنایی منجر به دستگیری عاملان این قتل شد. در حال حاضر متهمان دستگیر شده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارند تا مظنون اصلی این قتل شناسایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا