ترندهای روز

دستگیری متهمی که با رانندگی خطرناک رقیب عشقی خود را به کشتن داد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

کارکنان حراست یکی از بیمارستان های شرق تهران عصر شنبه ششم مرداد ماه با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت اورژانس بیمارستان خبر داد.

با اعلام این خبر، ماموران نزدیکترین کلانتری به محل اعزام شدند و در پی آن موضوع به بازپرس قتل پایتخت نیز در جریان قرار گرفت. به این ترتیب با دستور محسن اختی بازپرس ویژه قتل شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران که مامور دیده بان قتل بود، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل. سردخانه بیمارستان در همین حال محسن الاختی پس از صدور دستورات لازم راهی بیمارستان شد و با جسد پسری به نام نیما که حدود ۱۹ سال سن داشت مواجه شد.

شواهد حاکی از آن بود که وی بر اثر تصادف عمدی مجروح شده و جان باخته است. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد مقتول ساعتی قبل به خاطر دختر جوانی در پمپ بنزین محله پیریز با فردی درگیر شده است.

بعداً دوست نیما مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: من و نیما با موتور سیکلت خود به پمپ بنزین رفته بودیم، اما در آنجا نیما دختر مورد علاقه خود را در یک خودروی پراید که توسط مرد غریبه ای هدایت می شد، دید. به همین دلیل با راننده پراید استدلال کرد

دوست نیما ماجرا را اینگونه توضیح داد: مشاجره و فحاشی تا راننده ادامه داشت پراید ناگهان با سرعت زیاد فرار کرد اما نیما روی صندوق عقبش پرید. راننده با حرکات مارپیچ مسیر طولانی را طی کرد و سعی کرد نیما تعادلش را از دست بدهد و در خیابان بیفتد که این اتفاق افتاد و باعث شد نیما به شدت از صندوق عقب بیفتد و همزمان سرش آسیب ببیند.

این شاهد ادامه داد: پس از پیاده شدن نیما از خودرو و برخورد سرش به زمین، متهم و دختر جوان در یک خودرو بودند. پراید فرار کردند و خیلی زود نیما را آوردیم بیمارستان. اما پزشکان نتوانستند کاری انجام دهند و دوستم روی تخت اورژانس جان باخت.

پس از اظهارات دوست نیما، تحقیقات تیم جنایی برای شناسایی هویت راننده خودرو پراید در این شعبه تحقیقات محل تردد متهم تحت تعقیب در میدان امام خمینی (ره) شناسایی و در نهایت تسلیم شد.

متهم در بازجویی ها پس از اظهار ندامت و پشیمانی از اقدام خود، به رانندگی خطرناک برای فرار از دست نیما اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات میدانی، ماموران برای جمع آوری مدارک لازم راهی محل وقوع جنایت و تصادف فوتی شدند. با پایان تحقیقات اولیه، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأمور شدند تا تحقیقات خود را تا تکمیل پرونده ادامه دهند.

همچنین بنا به دستور بازپرس اختیاری، جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا