ترندهای روز

دستگیری مردی که برادرش را به قتل رساند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوتی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، بلافاصله ماموران کلانتری به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه با حضور پلیس در محل اعلام و تحقیقات مشخص شد دو برادر به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده اند، تصریح کرد: در این نزاع یکی از این افراد برادر دیگر را با اسلحه کوچک مجروح کرد. است.

این مقام انتظامی افزود: مجروح ۵۰ ساله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد که با وجود تلاش های صورت گرفته به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه کنجی در حین رانندگی اتوبوس مسافربری به دام افتاد و از وی یک قبضه اسلحه کوچک به همراه یک تیغه فندق دستگیر شد. حاوی ۷ تیر درگیری کشف شد، وی گفت: متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: عدم صبر و رعایت قوانین باعث بروز حوادث غیرقابل جبرانی می شود و جز پشیمانی نتیجه ای ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا