ترندهای روز

دستگیری مرد شیطان صفت به جرم تجاوز به زن فروشنده

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چندی پیش زن جوانی از افغانستان به یکی از کلانتری ها رفت و از تعرض مردی ناشناس خبر داد و گفت: دیروز وقتی از سر کار به خانه برگشتم زنگ خانه به صدا درآمد.

وقتی در را باز کردم ناگهان مرد جوانی به زور وارد خانه من شد و وقتی متوجه شد من تنها هستم مرا مورد ضرب و شتم و تهدید قرار داد و فرار کرد.

پس از شکایت و تشکیل پرونده، تیم جنایی خیلی زود راهی صحنه جنایت شدند و با بررسی دوربین های مداربسته محل کار و مسیر عبور وی، متوجه شدند زن جوان در یک مغازه لباس فروشی مشغول به کار بوده و پس از پلمپ آن. ، مرد شرور به خانه او آمد. دنبال کرده است

در این شعبه تحقیقات، کارآگاهان با شناسایی هویت متهم که او نیز مردی افغانستانی بود، با اقدامات پلیسی و مخابراتی دریافتند وی پس از ارتکاب جنایت در منزلی در شمال استان تهران مخفی شده است. که برای دستگیری متهم در یک مرحله کافی بود. قرار داده شود

تیم جنایی پس از دریافت این مهم با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم رفتند و در عملیات ضربتی وی را به دام انداختند; متهم در بازجویی های اولیه به آزار و اذیت شاکی با اجرای طرح قبلی اعتراف کرد و اظهار داشت که به دلیل وسوسه شیطانی مرتکب این جنایت سیاه شده است.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی، متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد و تحقیقات قضایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا