ترندهای روز

دستگیری مرد مسلح قبل از قتل عام خانواده همسر سابق

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

مرد میانسال یکشنبه شب گذشته اسلحه خود را برداشت و به خانه همسر سابقش در روستای نجم رفت.

خشم عجیبی در چهره اش نمایان بود. انگار قصد داشت فاجعه ای وحشتناک ایجاد کند. همسر سابقش به دلیل اختلافات شدید خانوادگی از او جدا شد و به دستگاه قضایی شکایت کرد. طولی نکشید که مرد عصبانی پا به خانه روستا گذاشت و اسلحه خود را مسلح کرد. در میان وحشت و ترس اهالی خانه، صدای شلیک گلوله در هوا پیچید. معیوب بود و گلوله بیرون نیومد! پدر همسر مرد مسلح که او نیز از ترس می لرزید چاره ای جز التماس برای نجات خانواده اش نداشت. او در حالی که زیر پای داماد سابقش افتاده بود برای جلوگیری از قتل عام خانواده موبایل خود را زیرکانه روشن کرد و لحظاتی بعد شماره تلفن ۱۱۰ روی صفحه ظاهر شد. او مخفیانه محل نگهداری خود را به پلیس داد و مدام به داماد سابقش التماس می کرد که دیگر گلوله شلیک نکند!

از سوی دیگر با گزارش این حادثه هولناک به پلیس، نیروهای کلانتری فردوسی مشهد شروع به درگیری کردند. با توجه به حساسیت این عملیات ترسناک، سرتیپ دوم احمد گردن مستقیماً بر عملیات مذکور نظارت داشت. اینگونه بود که گروهی مجرب از کارآگاهان به سرپرستی سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) راهی روستای نجم شدند. لحظه ها به کندی می گذشت و هر بار صدای تیراندازی دیگری شنیده می شد و خانواده ای قتل عام می شد. به دستور جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی یکی از دوربین های پلیس روشن شد و از اتاق فرماندهی سردار گردن در حال دریافت راهنمایی بودند. راننده پلیس پدال گاز را فشار داد و در تاریکی شب عملیات ویژه پلیس دل ها را به لرزه درآورد. احتمال وقوع صحنه ای خونین نیز پلیس را نگران کرد. از طرفی اتفاقات وحشتناک داخل خانه پایانی نداشت. این مرد مسلح که تعداد زیادی گلوله نیز به همراه داشت در صدد رفع نقص اسلحه خود بود. صدای گریه و ناله التماس در فضای خانه روستا طنین انداز شد که پلیس خانه را محاصره کرد. عملیات بلافاصله شروع شد. تعدادی از تک تیراندازان نیروی انتظامی به دستور فرمانده روی دیوار نصب شدند و گروهی به آرامی اما با مهارت و تعجب کارشناسانه وارد خانه شدند.

با یک عملیات متهورانه و بسیار سریع «احمد-ر» را خلع سلاح کردند و دستبندهای فولادی قانون را بر دستانش بستند. دقایقی بعد شادی بر چهره اهالی خانه می درخشید در حالی که در میان شوک و وحشت هنوز چهره هایشان پر از اشک بود. طولی نکشید که مرد مسلح به مقر پلیس منتقل شد و دوربین های تخصصی پلیس خاموش شد. در بازرسی از مرد مسلح ۱۹ تیر فشنگ های جنگی که ۱۱ تیر در مجله Colt Camry یافت شد. پدر همسر سابقش که همچنان از چهره اش نگران بود به پلیس گفت: داماد سابقم با همسرش، من و خانواده ام مشکل دارد. بعد از شکایت همسرش کینه ای در دل دارد و مدام ما را اذیت می کند. امشب اسلحه در دست وارد خانه من شد تا همه ما را به قتل عام برساند اما پس از شلیک اولین گلوله اسلحه اش متوقف شد و با ترفند خاصی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم…

با تشکیل پرونده مقدماتی، تحقیقات تخصصی پلیس برای ریشه یابی این حادثه تکان دهنده آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا