ترندهای روز

دستگیری یک متهم در تیراندازی مرگبار شهر ری

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

فرد کشته شده یکی از گانگسترهای معروف منطقه در شب پانزدهم فروردین ماه به ضرب گلوله کشته شد.

در شب حادثه صدای شلیک گلوله سکوت شبانه محله دولت آباد شهرری را شکست و خیلی زود قتل مرد جوانی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام شد.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه موسی رضازاده; بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران که در زمان وقوع قتل مسئول نگهبانی قتل پایتخت بود، راهی محل حادثه شد.

تیم تحقیقات جنایی جسد مرد جوانی را که در خیابان افتاده بود با شلیک گلوله به سر پیدا کردند.

بررسی های اولیه نشان داد مقتول از اراذل درجه یک بوده است.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مقتول نیمه شب که قصد داشت به منزل برود، ناگهان مورد اصابت گلوله فرد یا افراد ناشناس با انگیزه نامعلوم قرار گرفت و جان باخت. عامل این قتل نیز پس از ارتکاب جنایت متواری شد.

در محل وقوع قتل، ماموران تیم شناسایی پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی از جسد و صحنه جنایت برای یافتن ردی از عامل جنایت انگشت نگاری کردند. همچنین کارآگاهان اداره دهم نیز با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از جمله بازبینی دوربین های مداربسته برای شناسایی متهمان مامور شدند.

در پایان تحقیقات محلی به دستور بازپرس رضازاده، جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در رابطه ادامه یافت. به این مورد تا اینکه همدست قاتل دستگیر شد.

این متهم در خصوص قتلی که در آن نقش داشته، مدعی است: دوستم با مقتول اختلاف مالی داشت. همان شب او را تعقیب کردیم و بعد از تصادف ساختگی قصد داشتیم او را هدف قرار دهیم، اما پس از تصادف مسیر خود را به سمت خانه مادرش تغییر داد و در نهایت نزدیک خانه مادرش به او شلیک کردیم.

این مظنون که به اتهام خرید موادمخدر دستگیر شده بود، پس از شناسایی از سوی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی مطلع شد. در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا