ترندهای روز

دستگیری ۱۰۰ عضو شرکت‌های هرمی در تهران

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

معاون عملیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۱۰۰ نفر از اعضای شرکت های هرمی در پایتخت خبر داد.

سرهنگ سعید راستی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این افراد به همراه سرکردگان شرکت های هرمی در عملیات مشترک پلیس آگاهی تهران بزرگ و استان قم شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری 100 نفر از اعضای شرکت های هرمی در تهران

وی گفت: در چند عملیات بین استان های تهران و قم، هفت نفر از سرکردگان اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای یک شرکت هرمی که همزمان در سراسر کشور فعالیت می کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: طی چند روز گذشته گزارشی مبنی بر ربوده شدن پسر جوانی به پلیس قم رسید و با بررسی های بیشتر مشخص شد پسر این خانواده برای یافتن کار به تهران آمده و خانواده هیچ خبری نداشتند. در مورد آن برای چندین روز.”

سرهنگ راستی گفت: بر این اساس پرونده ای در استان قم تشکیل شد و اوایل امروز با بررسی های بیشتر مشخص شد یک شرکت هرمی از طریق تبلیغات در سایت های شیپور و دیوار به بهانه استخدام در نقاط مختلف از مردم پول دریافت کرده است. شرکت ها

معاون عملیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: سپس این افراد را برای مصاحبه و گزینش به تهران دعوت می کنند و پس از تعیین وقت در پارک یا باغ، فرد را به مخفیگاه خود می برند و مانع از حضور آنها می شوند. ترک کردن

وی افزود: امروز شاهد هستیم که حدود ۱۰۰ نفر فریب این افراد را خورده اند و با وعده اشتغال مبالغ مختلفی از ۳۵ تا ۲۰۰ میلیون به آنها پرداخت کرده اند.

معاون عملیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: این افراد در مخفیگاه ها محبوس بودند و حتی تلفن همراه نداشتند. عده ای هم که می خواستند بروند گروگان گرفته شدند.

سرهنگ راستی ادامه داد: در نهایت هفت نفر به عنوان سرکردگان اصلی این شرکت هرمی دستگیر شدند که به نظر می رسد از این افراد مبالغ هنگفتی اخاذی شده است.

وی به خانواده ها هشدار داد فریب این شرکت ها و تبلیغات مختلف در فضای مجازی را نخورند و اجازه ندهند فرزندانشان با این افراد ارتباط برقرار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا