ترندهای روز

دستگیری ۳۲۱ سارق و مالخر در تهران

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

سردار عباسعلی محمدیان در طرح دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه که پیش از ظهر امروز در پلیس Police تهران بزرگ برگزار شد; وی گفت: آنچه امروز شاهد بودید حاصل تلاش میدانی همکارانم در پلیس آگاهی تهران بزرگ در ۷۲ ساعت گذشته بود اما پشت این ۷۲ ساعت ساعت ها و روزها کار پلیسی و اطلاعاتی همکاران ما بود.

وی افزود: امروز ۲۳۱ سارق و اختلاسگر دستگیر و تحویل قانون شدند. این افراد در ۵۱ باند سرقت، جعل و اختلاس نقش داشتند و از این افراد گوشی موبایل، خودرو، موتورسیکلت و … کشف شد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد از خرید اموال مشکوک به سرقت، دست دوم و انباری، خودروهای کاغذی و بازارچه های مرزی خودداری کنند.

محمدیان گفت: اگر سارق مال نداشته باشد و مال خریدار نداشته باشد چرخه سرقت متوقف می شود و به همین دلیل با این افراد برخورد می کنیم.

وی افزود: من به سارقان هشدار می دهم که نخبگان خوبی در زمینه جرم و جنایت داریم و از تجهیزات پیشرفته و حتی شناسایی زنان استفاده می کنیم.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: عده ای احساس می کنند اگر گاوصندوق بخرند و در بار نصب کنند، گاوصندوق خریده اند. در حالی که به دزد کمک کرده اند، تمام اموال مهم خود مانند طلا و اسناد را جمع آوری کرده اند.

محمدیان گفت: برای خرید گاوصندوق شرایط وجود دارد. اگر گاوصندوق داخل خانه است باید در دیوار تعبیه شود یا به چهارچوب ساختمان جوش داده شود و اصلا قابل رویت و دسترسی نباشد. دزدها می توانند گاوصندوق را بدزدند یا در را بشکنند.

وی افزود: ۲۰ ایستگاه رصد فضای مجازی داریم که تمامی تبلیغات مجازی را بررسی می کنند و در صورت مشکوک بودن حتما با آنها برخورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا