فناوری

دستگیری ۳۹ سارق و مالخر سیم و کابل برق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان گفت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف استان که موجب اختلال در شبکه توزیع برق و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده و موجب بروز مشکلاتی شد. نارضایتی . ، طرح ویژه برخورد با سارقان و مالخران سیم و کابل برق به مدت ۷۲ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در سراسر استان اصفهان انجام شد.

وی افزود: در پایان این طرح ۲۱ نفر از افراد سرقت کننده سیم و کابل برق دستگیر شدند که در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد این افراد ۵۱ فقره سرقت را انجام داده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۱۸ نفر خبر داد میلکار وی از سیم و کابل برق سرقتی خبر داد و گفت: از مخفیگاه این افراد ۲۹۱ متر سیم و کابل برق، تعدادی ترانس برق، قطعات فلزی تابلوهای انتقال برق و انواع جعبه توزیع مخابرات کشف شد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه از مجموع دستگیرشدگان ۲۸ نفر دارای سوابق هستند، اظهار داشت: پس از تکمیل پرونده تمامی متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او گفت که مالخران وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل ایجاد انگیزه در سارقان برای ارتکاب سرقت است، خاطرنشان کرد: آگاهی پلیس در تمامی طرح های برخورد با سارقان، شناسایی و دستگیری. مالخران همچنین آن را در دستور کار جدی خود قرار می دهد زیرا تمامی افرادی که در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می کنند به نوعی شریک جرم سرقت توسط سارقان و مهمترین عامل ایجاد انگیزه در سارقان به ارتکاب سرقت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا