ترندهای روز

دستگیری ۳ برادر در ماجرای جنایت مسلحانه در مشهد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

بدون عنوان 14

اوایل شب هجدهم تیر، زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و خبر درگیری مسلحانه در محل غرفه های اجاره ای شهربازی، نیروهای پلیس را به تکاپو انداخت. با گزارش این حادثه هولناک بلافاصله گروهی از نیروهای انتظامی به سرپرستی سروان مصطفی حسنی (رئیس کلانتری فردوسی) به محل حادثه رفته و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند در حالی که بررسی های اولیه نشان می داد مردی ۳۳ ساله مردی در یک درگیری وحشتناک مورد اصابت گلوله قرار گرفت. منتقل و توسط یک خودروی عبوری به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد. تیبا و ۲۰۶) مقابل مقبره فردوسی با هم درگیر شدند و با اسلحه وینچستر به جوانی به نام «علی – ب» که بر سر غرفه های اجاره ای شهرداری در شهر مشهد با یکدیگر اختلاف داشتند، شلیک کردند.

از سوی دیگر تلاش کادر پزشکی بیمارستان برای نجات جان این جوان ۳۳ ساله به نتیجه نرسید و با مرگ این جوان، حادثه درگیری مسلحانه وارد مرحله جدیدی شد. طولی نکشید که گزارش جنایت مسلحانه به قاضی ویژه قتل مشهد بلافاصله قاضی «محمود اعرافی راد» راهی مرکز درمانی شد و به این ترتیب تحقیقات قضایی در حالی ادامه یافت که خبر وحشتناک دیگری یعنی حوادث تلخ مقبره فردوسی مشهد پیچیده تر شد. تحقیقات مقامات قضایی در خصوص چگونگی وقوع این جنایت مسلحانه همچنان ادامه داشت که ناگهان شعله های آتش سرکش در غرفه های اجاره ای شهر بازی پیچید و تعداد زیادی از دکه ها را به خاکستر تبدیل کرد.

در پی این حادثه آتش نشانان به شهربازی اطراف آرامگاه فردوسی رفتند و برای خاموش کردن شعله های آتش فداکاری زیادی کردند. سرانجام پس از مدتی تلاش، با اینکه شعله های آتش خاموش شد، خسارات هنگفتی برجای گذاشت. به گزارش روزنامه خراسان، از سوی دیگر تحقیقات قاضی «اعرافی راد» در مرکز درمانی حاکی از آن بود که این مرد ۳۳ ساله علاوه بر اصابت گلوله مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. نیز قرار داده شده است. به همین دلیل جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تخصصی برای دستگیری متهمان که ۳ نفر از آنها برادر هستند با دستور قضایی آغاز شد اما با توجه به گستردگی حوادث تکان دهنده اطراف مقبره فردوسی و جوی که باعث ایجاد احساس ناامنی شده بود، تحقیقات را به جایی رساند که با دستورات ویژه سرتیپ دوم احمد گردن (معاون فرماندهی انتظامی خراسان رضوی) موضوع پیگیری شد. به گروهی مجرب از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی سپرده شد و به این ترتیب با هماهنگی پلیس، ردیابی متهمان ادامه یافت. مشاهدات اطلاعاتی که با نظارت مستقیم سرهنگ مهدی کسروی (رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی مشهد) صورت گرفت به سرنخ هایی رسید که نشان داد ۳ برادر مظنون اصلی حوادث وحشتناک آرامگاه فردوسی به شهرهای شمالی متواری شده اند. .

طولی نکشید که ۳ برادر زیر چتر اطلاعات پلیسی قرار گرفتند و با ترفندهای فنی راهی مشهد شدند. زمانی که ۳ متهم به منطقه یالاگی آبرده رفتند، همچنان تحت حمایت پلیس بودند تا اینکه در آن منطقه سوئیت اجاره کردند و مخفیانه ساکن شدند.

در همین حال گروه تخصصی نیروی انتظامی ۳ برادر به نام های هادی، وحید و حمید را در یک عملیات ضربتی هماهنگ در روستای آبرده دستگیر و به مشهد منتقل کردند. جست و جوی حوادث تکان دهنده اطراف آرامگاه فردوسی مشهد ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا