ارزهای دیجیتال

دشمنی با ارزهای دیجیتال، یک استراتژی سیاسی بسیار بد

ایران تحلیل نظرات مدیر عامل کوین بیس در مورد ارزهای دیجیتال را گزارش می دهد:






مدیر عامل Coinbase معتقد است که محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال، مخالفان این فضا را شکست خواهد داد.



به گزارش ایران تحلیل، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده است که سیاستمدارانی که موضع ضد ارزهای دیجیتال دارند، احتمالاً در انتخابات ۲۰۲۴ با چالش های بزرگی روبرو خواهند شد. او دلایل مختلفی برای این باور بیان کرد و ارزهای دیجیتال را به عنوان یک استراتژی سیاسی زیان آور رد کرد.

سخنان او در زمانی بیان می شود که آمریکایی های بیشتری از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کنند و آنها را در اختیار دارند. بر اساس نظرسنجی کوین بیس، بیش از ۵۲ میلیون آمریکایی تاکنون از نوعی ارز دیجیتال استفاده کرده اند و این تعداد به سرعت در حال افزایش است.

جوانان بزرگترین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستند. نظرسنجی Morning Consult همچنین نشان می دهد که ۳۸ درصد از جوانان معتقدند که ارزهای دیجیتال می توانند فرصت های اقتصادی را افزایش دهند.

اهمیت موضع سیاسی درست در قبال ارزهای دیجیتال

قیمت ارزهای دیجیتال در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است. قیمت بیت کوین، محبوب ترین ارز دیجیتال جهان، در سال ۲۰۲۳ بیش از ۹۰ درصد افزایش یافت. این رشد بسیاری از تازه واردان را ثروتمندتر کرده و به افزایش حمایت عمومی از این صنعت کمک کرده است.

اکثر آمریکایی ها از سیستم مالی فعلی ناراضی هستند. بر اساس نظرسنجی گالوپ، تنها ۹ درصد از شهروندان از سیستم مالی فعلی خود راضی هستند. این نشان می دهد که نیاز زیادی به یک شبکه مالی جدید وجود دارد. ساختاری که شفاف تر و کارآمدتر است.

نظرات آرمسترانگ، مدیرعامل Coinbase در زمانی بیان می‌شود که صنعت ارزهای دیجیتال با نظارت‌های نظارتی و نظارتی فزاینده‌ای مواجه است. با این حال، او معتقد است که محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال در نهایت برای سیاستمداران مخالف این صنعت نتیجه معکوس خواهد داشت.

به گفته آرمسترانگ، سناتورهای الیزابت وارن و راجر مارشال اکنون در حال دفاع از بانک های بزرگ هستند. اظهارات او در پاسخ به گزارش اخیری است که نشان می‌دهد الیزابت وارن و دیگر قانون‌گذاران ضد ارزهای دیجیتال بودجه قابل توجهی از انجمن بانکداری آمریکا دریافت کرده‌اند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا