ترندهای روز

دعوا بر سر هزینه میکروفونی که دیشب فاضلی پرت کرد!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شب گذشته مسعود بازیکیان به همراه محمد فضلی استاد دانشگاه و جامعه شناس در میزگرد فرهنگی صداوسیما حاضر شد. دقایق پایانی این میزگرد با صحبت های شهاب اسفندیاری علیه محمد فضلی با تنش به پایان رسید.

دعوای هزینه میکروفونی که فاضلی دیشب انداخت!

اسفندیاری معتقد بود موضوع محرومیت فضلی از دانشگاه کذب و شوخی است اما فضلی این اظهارات را تهمت خواند. بعداً صداوسیما میکروفون هر دوی آنها را قطع کرد، اقدامی که با عصبانیت فضلی همراه بود و او به نشانه اعتراض میکروفون خود را پرتاب کرد و از برنامه خارج شد و تاکید کرد که متاسفم برای سازمانی که کارشناسانی را می آورد که دارای شخصی هستند. مشکلات با افراد دیگر دارند.

دعوای هزینه میکروفونی که فاضلی دیشب انداخت!

در پی اتفاقات رخ داده در این برنامه و پرتاب میکروفون توسط مشاور پزشکی، حالا برخی از کاربران مجازی نزدیک به جلیلی این ماجرا را زیر ذره بین گذاشته و هزینه میکروفون را چیزی حدود ۲۹ میلیون تخمین زده اند.

علی اصغر طالب زاده با انتشار تصویر زیر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آقای فضلی حداقل هزینه میکروفونی که امشب شکستی را به بیت المال برگردان!

دعوای هزینه میکروفونی که فاضلی دیشب انداخت!

در پاسخ به این دسته از کاربران، طرفداران پزشکان ساکت ننشستند و برخی از آنها به نقش نزدیکان جلیلی در حادثه سفارت عربستان اشاره کردند و با به اشتراک گذاشتن تصاویر زیر خسارت آن حادثه را بسیار زیاد دانستند. بیشتر از قیمت یک میکروفون!

دعوای هزینه میکروفونی که فاضلی دیشب انداخت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا