بانک و بیمه

دعوت بانک سینا از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی طرح صیانت بانک مرکزی

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سینا، این بانک که بر رویکرد مشتری محوری تاکید دارد، مشارکت مشتریان در این نظرسنجی را فرصتی ارزشمند برای دریافت بازخورد سازنده می داند و از نتایج آن برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان استفاده خواهد کرد.

این پروژه که با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانکی، کیفیت پاسخگویی، شفافیت اطلاعات و قابلیت استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین رسیدگی به شکایات مردمی انجام شده است، نقش مهمی در بهبود عملکرد شبکه بانکی و ارتقای استانداردهای خدمات دارد.

متقاضیان می توانند تا پانزدهم در این نظرسنجی شرکت کنند و یا با ارائه آدرس در نظرسنجی ماه سال جاری ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که نتایج این نظرسنجی در ارزیابی عملکرد بانک ها و رتبه بندی آنها در حوزه حمایت از حقوق مشتریان موثر بوده و مشارکت کلی مشتریان نقش مهمی در تحقق اهداف این طرح ملی ایفا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا