اخبار اقتصاد ایران

دقیقاً چه‌ اتفاقی تا ۱۰ روز آینده در پمپ‌بنزین‌ها می‌افتد؟

تصمیم دولت این است که پس از تعطیلات عید سعید فطر، کارت های رایگانی که برای ایام نوروز بیش از روزهای قبل از عید نوروز در ایستگاه ها توزیع شده است، جمع آوری شود، به عبارتی تعداد کارت های رایگان در جایگاه های عرضه سوخت به ۲۵ جایگاه افزایش می یابد. اسفند باز می گردد.

ایران تحلیل با پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی یکی از اقدامات دولت برای تسهیل سفرهای نوروزی و رفاه حال مردم افزایش کارت های پارک رایگان بود تا مردم در هر نقطه از کشور به هر دلیلی که کارت سوخت شخصی خود را به همراه نداشتند در دریافت بنزین با کارت جایگاه آزاد نگرانی و تاخیر نداشته باشند.

پس از گذراندن موفقیت آمیز ایام نوروز و پوشش کامل نیازهای نوروزی به بنزین، حتی در زمان ثبت رکوردهای عجیب مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در یک بازه ۲۴ ساعته، تصمیم دولت این است که بعد از تعطیلات عید سعید فطر ، کارت های آزادی که برای ایام نوروز مازاد هستند به تدریج آزاد می شود. در روزهای قبل از عید نوروز در اماکن توزیع می شد تا جمع آوری شود.

به عبارت دیگر از حدود یک هفته تا ۱۰ روز آینده تعداد جایگاه های عرضه سوخت رایگان به ۲۵ جایگاه افزایش می یابد. اسفند باز می گردد.

اما پس از آن حداکثر استفاده از کارت سوخت شخصی با ساماندهی کارت جایگاه آزاد در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه ممکن است در خصوص محدودیت بیشتر کارت سوخت رایگان و زمان اجرای این تصمیم تصمیم گیری شود. “در هفته های آینده” اعلام شده است. .

با اجرای این تصمیم، به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، قرار نیست هیچ جایگاهی بدون کارت سوخت اضطراری باقی بماند و در هر جایگاه حداقل یک کارت سوخت رایگان برای سوخت اضطراری وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا