ورزشی

دقیقه ۹۰+؛ پرسپولیس یک – الدحیل ۲

پرسپولیس ایران امشب (سه شنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر است. اولین دیدار این دو تیم با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و با توجه به نتایج در سایر گروه ها، پرسپولیس با برد با هر تعداد گل به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد. این به معنای حذف آنها خواهد بود.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار را در زیر می خوانید:

پرسپولیس یک – الدحیل دو

گل ها: شهاب زاهدی در دقیقه ۷ برای پرسپولیس و محمد مونتری در دقیقه ۹ برای الدحیل.

کارت زرد: میلاد سرلک از پرسپولیس و اسماعیل محمد، محمد موسی و یوسف ایمن از الدیل.

کارت قرمز: –

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی، علی نعمتی (محمدمهدی احمدی، دقیقه ۸۶)، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (محمد میلاد سرگی، دقیقه ۸۶)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (دقیقه محمد صادقی) ) ۶۵) و شهاب زاهدی.

ترکیب الدحیل قطر: صلاح زکریا، ابراهیما بامبا (کریم بودیاف، دقیقه ۶۴)، محمد موسی، سلطان الباریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، اسحاق لیاجی (هوان کیم مون، دقیقه ۷۵)، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر (لوئیس کارا، دقیقه) ۷۵) محمد مونتاری (مایکل آلونگا، دقیقه ۶۴ (محمد النعیمی، دقیقه ۸۵)).

نیمه اول

جلسه از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

دقیقه ۷ (گل اول پرسپولیس): ارسال سروش رفیعی از جناح چپ توسط شهاب زاهدی به خوبی قطع شد و وارد دروازه الدیل شد.

دقیقه ۹ (گل اول الدیل): بازیکن الدیل از پشت مدافعان پرسپولیس فرار کرد و با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه بان پرسپولیس توپ را به خوبی مهار کرد اما روی توپ برگشت ضربه مونتری. از تمامی مدافعان پرسپولیس گذشت و نماینده ایران وارد دروازه شد.

دقیقه ۱۳: شهاب زاهدی از پشت مدافعان الدیل فرار کرد و توانست از زاویه مناسب دروازه حریف را به خوبی باز کند اما در موقعیت آفساید قرار گرفت که این گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۱۹: لیاجی پس از کار گروهی بازیکنان الدیل در ضدحمله صاحب توپ شد و تقریباً موقعیت خطرناکی برای این تیم بود که زاویه او توسط کنعانی زادگان بسته شد تا ضربه او به تور دروازه پرسپولیس برخورد کند. هدف.

دقیقه ۲۵: ضربه سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه با برخورد به بازیکن الدیل تغییر جهت داد اما دروازه بان حریف هوشیار بود و توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: فرار عالی سعید صادقی از جناح راست موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد. او در این صحنه با یک پاس کات بک موقعیت خوبی را به شهاب زاهدی داد اما فشار مدافع الدحیل باعث شد که او نتواند دروازه حریف را به درستی نشانه بگیرد و ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: پاس تند و خطرناک سعید صادقی با هوشیاری ایمن در دفاع الدیل به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: پاس تند و خطرناک مهدی ترابی از همه عبور کرد و شهاب زاهدی هر چه تلاش کرد نتوانست خود را در موقعیتی قرار دهد که دروازه را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: پرسپولیس روی حرکت انفرادی سعید صادقی به داخل محوطه جریمه الدیل صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه سعید صادقی از روی خط توسط مدافع الدیل مهار شد.

دقیقه ۵۷: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی با ضربه سر گلسیانی همراه شد اما توپ درست به محلی که دروازه بان الدحیل بود رفت.

دقیقه ۶۰: شوت خطرناک بازیکن الدیل از پشت محوطه جریمه در آستانه ورود به دروازه پرسپولیس بود که با واکنش عالی بیرانوند این فرصت برای قطری ها از دست رفت. البته داور پس از مهار بیرانوند، آفساید بازیکن الدیل را اعلام کرد.

دقیقه ۶۴: روی حرکت معز علی در موقعیت آفساید، ماجر با بیرانوند صاحب موقعیت تک به تک شد که دروازه بان ملی پوش پرسپولیس توپ را مهار کرد.

دقیقه ۶۹: شوت خطرناک محمد عمری از پشت محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: روی حرکت انفرادی معز علی خودش را در موقعیت شوت زنی قرار داد که بیرانوند به زیبایی ضربه او را مهار کرد.

دقیقه ۷۳: شوت سرکش مهدی ترابی از زاویه بسته با واکنش عالی زکریا همراه شد تا پرسپولیس باز هم از گلزنی بازماند.

دقیقه ۷۴: محمد عمری باز هم از همان موقعیت مهدی ترابی شوت زد اما دروازه بان الدیل باز هم واکنش خوبی نشان داد.

دقیقه ۸۰: پرسپولیس با گرفتن یک ضربه پنالتی به آستانه گل پیروزی رسید اما ضربه گلسیانی از روی نقطه پنالتی متاسفانه به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۳ (گل دوم الدحیل): الونگا در کورس با گلسیانی در صحنه ای مشکوک این بازیکن را پایین آورد و با فریب کنعانی ها به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد و دروازه این تیم را باز کرد. الونگا بلافاصله پس از این گل به دلیل مصدومیت تعویض شد.

داور ۱۳ دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا