ارزهای دیجیتال

دلیلی برای فروش بیت کوین در آینده نزدیک وجود ندارد

به گزارش ایران تحلیل:






مایکل سیلور، بنیانگذار MicroStrategy، در مصاحبه با بلومبرگ اظهار داشت که دلیلی برای فروش بیت کوین های خود در آینده نزدیک ندارد.



به گزارش ایران تحلیل، مایکل سیلور، بنیانگذار Microstrategy در گفت و گو با بلومبرگ، تایید صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را رونقی دانست که به نفع همه فعالان است. این عبارت به طور خاص به این ایده اشاره دارد که همه شرکت کنندگان از بهبود شرایط بازار بهره مند می شوند.

سیلور همچنین گفت: «وقتی به آنچه که ETF های بیت کوین انجام می دهند نگاه می کنیم، سرمایه گذاری در بازار را تسهیل می کنند و هر روز صدها میلیون دلار سرمایه از اکوسیستم سنتی به اقتصاد دیجیتال تزریق می کنند.

کاهش تقاضا برای ETF بیت کوین

رئیس MicroStrategy اخیراً به رسانه ها گفته است که بیش از یک دهه تقاضای متوقف شده برای وجوه قابل معامله در بورس بیت کوین وجود داشته است. سیلور افزود: “مردم ده سال منتظر این نوع ETF ها بودند و در نهایت سرمایه گذاران اصلی به این نوع سرمایه گذاری ها دسترسی پیدا کردند و من فکر می کنم این چیزی است که جریان سرمایه را به سمت این طبقه دارایی هدایت می کند.”

رئیس MicroStrategy در مورد وضعیت صنعت کریپتو، معرفی ETF های بیت کوین، ارزش گذاری صعودی بیت کوین و برنامه های آینده صحبت کرد. در این مصاحبه، سیلور همچنین توضیح داد که MicroStrategy قصد دارد خود را به عنوان یک شرکت توسعه بیت کوین تغییر نام دهد. او توضیح داد که تصمیم برای تغییر نام به دلیل موفقیت این شرکت در استراتژی های بیت کوین و موقعیت منحصر به فرد آن به عنوان بزرگترین دارنده بیت کوین در بورس جهانی است.

سیلور همچنین برنامه‌های خود را برای توسعه نرم‌افزار، ایجاد جریان نقدی و استفاده از بازارهای سرمایه برای افزایش بیت‌کوین برای سهامداران و تقویت رشد شبکه بیت‌کوین را تشریح کرد.

دارایی های بیت کوین Microstrategy بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار است

از زمانی که MicroStrategy در آگوست ۲۰۲۰ وارد بازار بیت کوین شد، سبد BTC آن رشد قابل توجهی داشته است. علیرغم چالش های بازار نزولی در اوایل سال ۲۰۲۲، این شرکت علیرغم کاهش فروش و سود در سه ماهه چهارم سال، به ساخت ذخایر بیت کوین خود ادامه داد.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا