ورزشی

دلیل اخراج اوسمار از زبان ناظر داوری/ نمره نرمال برای موعود

سعید علی نژادیان ناظر داوری دیدار تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس درباره قضاوت موعود فنادی فر در این دیدار و دلیل اخراج اسمار ویرا از کنار زمین گفت: سرمربی پرسپولیس در صحنه مسابقه وارد زمین شد. اخراج و اعتراض به تصمیم داور. داور چهارم این موضوع را به فنادی فر اعلام کرد و او طبق قانون اخراج شد. عثمر وارد زمین شد و اعتراض کرد و اگر خارج از زمین اعتراض می کرد شاید تصمیم دیگری گرفته می شد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی ها معتقدند عثمر برای اطلاع از مصدومیت بازیکن گل گهر و عدم اعتراض وارد زمین شده است، تصریح کرد: این اصلا وظیفه او نیست و اجازه ورود به زمین را ندارد. توپ در دست دروازه بان ها بود و باید خودشان توپ را بیرون می زدند و سرمربی هم اجازه ورود به زمین را نداشت.

داور بازی گل گهر و پرسپولیس درباره صحنه مشکوک پنالتی روی امید عالیشاه گفت: با توجه به اینکه من ناظر بازی هستم نمی خواهم در مورد صحنه ها نظر بدهم اما در کل اگر اشتباهی بوده است. ، خارج از محوطه جریمه بود. لحظه برخورد را رفع کردم و به نظر می رسد بازیکن پرسپولیس در لحظه برخورد چند قدم پشت محوطه جریمه بوده است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس پس از پایان بازی در بیانیه ای اعلام کرد که مود فنادی فر با لحن بدی با بازیکنان صحبت کرده است. علی نژادیان در پاسخ به این موضوع گفت: من در جایگاه حضور داشتم و از آنجا چنین چیزی ندیدم. این به دلیل ماهیت بنیادی Far بعید است.

دوانی فر در پاسخ به این سوال که چه امتیازی در قضاوت این دیدار کسب می کند؟ گفت: در این مورد چیزی نگویم ولی در کل معدلش نرمال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا