ترندهای روز

دلیل ازدحام مسافران در فرودگاه امام اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علت ازدحام مسافران در این فرودگاه را اعلام کرد و از مسافران خواست با مسئولان و همکاران فرودگاه همکاری لازم را داشته باشند.

اداره ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پس از انتشار تصاویری از ازدحام مسافران در این فرودگاه اعلام کرد: لازم به یادآوری است با توجه به مسائل پیش آمده در منطقه و حملات پی در پی به رژیم صهیونیستی. از کشورهای منطقه که منجر به بسته شدن فرودگاه های آن رژیم اشغالگر شده است، برای احتیاط بیشتر، اکثر شرکت های هواپیمایی درخواست می کنند که پروازهایشان بین ساعت ۳ صبح تا ۱۱ صبح انجام شود و فقط مدیریت شهر فرودگاهی. از نظر همکاری با شرکت های هواپیمایی برای برقراری پروازهای فوق العاده. و اینکه مسافران بتوانند از آخرین روزهای تعطیلات تابستانی نهایت استفاده را ببرند، مسئولیت پذیرفته و تمامی پروازهای درخواستی را پذیرفته است.

همانطور که می دانید پذیرش مسافر پروازهای خارجی کاملا متفاوت است و انجام حدود ۱۲۰ پرواز پهن پیکر با حداقل ۲۴۰ مسافر در هر پرواز در بازه زمانی ذکر شده بسیار دشوار است. لذا ضمن پوزش از مسافران عزیز تقاضا داریم همکاری لازم را با بدن و همکاران خود در فرودگاه داشته باشند تا پذیرش در حداقل زمان صورت پذیرد.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ پرواز بین المللی از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا