اخبار اقتصاد ایران

دلیل افزایش قیمت نان در گیلان؛ قیمت‌گذاری توسط سامانه نانی‌نو انجام شد

قیمت ها به صورت آنلاین توسط مرکز آپلود می شود

رئیس اتحادیه نانوایان مرکز گیلان در پاسخ به علت افزایش قیمت نان در استان گفت: کارگروه آرد و نان استان با هماهنگی دستگاه های ذیربط اقداماتی را برای تعدیل قیمت انجام می دهد. مرکز

ایران تحلیل، مردم گیلان از روز گذشته شاهد تغییر قیمت نان در واحدهای نانوایی بودند. مجید احمدی در گفت و گوی خبری درباره علت افزایش قیمت نان در گیلان گفت: با وجود افزایش هزینه های تولید در دو سال گذشته برای واحدهای نانوایی و به منظور جبران بخشی از هزینه ها، نداشتیم. هر گونه افزایش قیمت

وی با اشاره به تحمیل هزینه تولید به نانوایی ها تصریح کرد: استان گیلان همگام با سایر استان ها برای تعدیل قیمت نان در قالب کارگروه آرد و نان استان اقدام می کند.

رئیس اتحادیه نانوایان مرکز استان گیلان با بیان اینکه قیمت گذاری توسط سامانه نانینو انجام می شود، گفت: قیمت ها به صورت آنلاین و توسط مرکز بارگذاری می شود و برداشت ها به صورت سیستمی و با کمک دستگاه کارتخوان است. .

احمدی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگروه آرد و نان استان برای تعدیل قیمت، ادامه داد: با اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت نان را برای واحدهای نانوایی اعمال کردیم.

او ۲۴ دی وی آغاز ماه کاری تخصیص آرد را آغاز کرد و اظهار داشت: همزمان با تخصیص آرد ویژه ماه کاری جاری، قیمت های جدید نیز بارگیری می شود و استان تداخلی ندارد و قیمت از مرکز بارگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا