ورزشی

دلیل رفتن بیرانوند از پرسپولیس، قرارداد ۶۰ میلیاردی با تراکتور بود/ رضاییان با نکونام به آخر فصل نمی‌رسد

بهروز سلطانی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس و روند نقل و انتقالات آن گفت: مربی دروازه بان های پرسپولیس باید در مورد جذب دروازه بان نظر بدهد و آن را انتخاب کند و حتی درویش و سرمربی تیم هم نباید در آن دخالت کنند. باشگاه پرسپولیس برای بهبود روند باشگاه باید از پیشکسوتان کمک بگیرد و در این صورت اگر بازیکنی عملکرد بدی داشته باشد، پیشکسوت حق ندارد از او انتقاد کند. چند روز پیش در دفتر درویش مدیرعامل باشگاه بودم و او به من گفت که جورجی گلسیانی را به دلیل مصدومیت از ناحیه پا نمی‌خواهم و این باعث شد که فکر کنم چرا مدیرعامل باشگاه بازیکنی را نمی‌خواهد. برای تیم ملی خود در یورو بازی کرد.

وی افزود: در گذشته افرادی بودند که پیشکسوتان را به باشگاه دعوت می کردند و نظر آنها را جویا می شدند و گاهی هم جلسه ای با حضور خبرنگاران تشکیل می شد تا به جمع بندی خوبی برسیم اما اکنون باشگاه پرسپولیس پشت سر کار خود را پیش می برد. درهای بسته او به حرف کسی گوش نمی دهد. همه می دانیم که رضا درویش در نهایت دو ماه دیگر از این باشگاه جدا خواهد شد. اگر پرسپولیس به این روند ادامه دهد، با توجه به اینکه امیررضا رفیعی دروازه بان خوبی است، او هم مثل احمد گهری از این تیم می رود. بارها به مدیرعامل باشگاه گفتیم که مهدی لیموچی تمایل زیادی برای پیوستن به پرسپولیس دارد اما درویش اقدامی نکرد و به کارش ادامه داد.

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره صحبت های علیرضا بیرانوند درباره جدایی از این تیم و مصاحبه های پیشکسوتان علیه او گفت: همیشه از دروازه بان هایی حمایت می کردم که آنقدر خوب نبودند که درون دروازه باشند. علیرضا بیرانوند اعلام کرد که پیشکسوتان پرسپولیس باعث شدند من از تیمم جدا شوم در حالی که همه می دانند تنها دلیل رفتن او به تراکتور مبلغ قراردادشان بوده است. بزرگان رقم ۶۰ میلیارد را برای قرارداد جدید او مشخص کردند؟ آقای بیرانوند همه هواداران از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ جلوی درب ورزشگاه منتظرند تا بازی شما را ببینند اما شما با عینک روبانی در ساحل ژست می گیرید در حالی که نمی توانید آن را بنویسید؟ بیرانوند باید دست هواداران را ببوسد. کاش با کمی احترام از پرسپولیس می رفتی. باشگاه باید بسته شود تا این بازیکن یک بار دیگر وارد تیم شود.

سلطانی درباره الکسیس گاندوز دروازه بان جدید پرسپولیس گفت: در روزهای گذشته در فضای مجازی صحبت هایی مبنی بر حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس مطرح شد، با توجه به اینکه یک سال با او کار کردم، دروازه بان خوبی نیست. حضور او در تیم ملی تاثیری نداشت. بارها به درویش گفتم بهترین دروازه بان کرواسی، مجارستان و… را با قیمت کم می توانی پیدا کنی، اما گوش نکرد. محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی، پیام نظام، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی دروازه بان های خوب ایران هستند و بقیه در رده دوم قرار دارند. برخی از آنها گل هایی می خورند که من به راحتی می توانم در سن خودم بچینم. با چند نفر تماس گرفتم اما متاسفانه هیچکدام از بازیکنانی که با آنها تماس گرفتم گندوز را نمی شناسند و فکر می کنم این بازیکن را از گاوصندوق انتخاب کردند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ورزشگاه آزادی و تختی گفت: زمانی که ورزشگاه تختی ساخته شد، زمانی که من مربی امیدها بودم، در آن ورزشگاه تمرین می کردیم که متاسفانه زمین خوبی ندارد. آن ورزشگاه فقط برای تیم ملی امید و جوانان خوب است و سرخابی ها نمی توانند آنجا بازی کنند. مطمئنم پرسپولیس و استقلال چون به آزادی عادت کرده اند قصد میزبانی در تختی را ندارند. ورزشگاه آزادی باید هرچه زودتر آماده شود تا این دو بتوانند در آسیا و در لیگ در آزادی میزبان حریفان خود باشند و سرخابی ها فقط در این ورزشگاه موفق شوند.

وی درباره انتقال رامین رضاییان به استقلال نیز گفت: زمانی که سوشا درون دروازه پرسپولیس بود اولین چیزی که به او گفتم اصلاح رفتار و نحوه لباس پوشیدنش بود اما او به حرف من گوش نکرد و وارد حاشیه شد. . در حال حاضر رامین رضاییان مدافع راست جدید استقلال در حاشیه است و با جواد نکونام به پایان فصل نمی رسد. باشگاه سپاهان باهوش است و باید دید چه شد که این باشگاه عیسی آل کثیر، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان را به پرسپولیس و استقلال منتقل کرد. جواد نکونام سرمربی استقلال اخلاق خودش را دارد و مطمئنم با رضاییان کنار نمی آید و اوضاع هر روز بدتر و بدتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا