ورزشی

دلیل غیبت رونالدو در مبارزه بوکس ریاض مشخص شد

کریستیانو رونالدو با وجود داشتن صندلی کنار رینگ، مسابقه بوکس سنگین وزن آنتونی جاشوا با فرانسیس نگانو را از دست داد.

پیش از این رونالدو برای مبارزه با این دو بوکسور دعوت شده بود. غیبت فوق ستاره پرتغالی علیرغم وجود صندلی اختصاصی باعث تعجب کاربران شد. بسیاری از مردم برای دیدن رونالدو در آنجا آماده شده بودند.

اما چیزهایی برای رونالدو در اولویت هستند که شاید برای دیگران چندان مهم نباشد! مثلا خواب کافی!

ژوزه مورینیو، رونالدو برزیلی و فرانچسکو توتی اسطوره آ اس رم از جمله ستارگانی بودند که جمعه شب شاهد پیروزی جاشوا در دور دوم حذفی مقابل نگانو در ریاض عربستان سعودی بودند. اما در حالی که یک صندلی انحصاری 'CR7' برای ستاره النصر رزرو شده بود، هیچ نشانه ای از برنده پنج توپ طلا در Kingdom Arena وجود نداشت.

این غیبت باعث شایعات زیادی شد. آیا کریس با بوکس مشکلی دارد؟ با بقیه مهمونا کنار نمیاد؟ او با باشگاه النصر مشکلی نداشته است؟ هیچ یک!

به نظر می رسد که این بازیکن ۳۹ ساله این دیدار را از دست داده است زیرا صبح شنبه در آستانه بازی حساس لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین دوشنبه شب با نصر تمرین کرده است. با ادامه این درگیری تا ساعت ۳:۳۰ بامداد شنبه، به نظر می رسد رونالدو استراحت را به تماشای این نمایش ترجیح داده است. آنچه تیم لیگ برتری عربستان سعودی هنگام انتشار تصاویر تمرینی در شبکه های اجتماعی بر آن تاکید کرد و توضیح داد که “روز تعطیل نیست”.

رونالدو که یکی از طرفداران بزرگ بوکس است، اوایل این هفته به خانه مشاور سعودی ترکی آل شیخ رفت تا با جاشوا، نگانو و تایسون فیوری عکس بگیرد. این کهنه کار همچنین مبارزه جاشوا با اتو والین را در دسامبر گذشته در عربستان سعودی تماشا کرد.

النصر میزبان العین است و به دنبال جبران شکست یک بر صفر خود در بازی رفت و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. پس از آن شاگردان رونالدو که پس از الهلال در رده دوم قرار دارند، در خارج از خانه به مصاف الاهلی عربستان خواهند رفت.

لازم به ذکر است که آنتونی جاشوا بوکسور بریتانیایی موفق شد در پیکارهای دسته فوق سنگین بوکس حرفه ای جهان برابر فرانسیس انگانو قهرمان سابق UFC از کامرون به پیروزی برسد. این مبارزه در عربستان برگزار شد و جاشوا در یک مبارزه کاملا یک طرفه موفق شد در راند دوم حریف خود را با یک مشت قدرتمند ناک اوت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا