فرهنگ و هنر

دنباله‌ی اخراجی‌ها/ جزئیاتی از فیلم جدید مسعود ده‌نمکی :: افق میهن

مسعود ده نمکی در جدیدترین تجربه سینمایی خود قرار است داستان یکی از شخصیت های فرعی سریال «اخراجی ها» را در قالب داستانی جدید روایت کند.

به گزارش افق میهن، سه گانه «اخراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی یکی از پرفروش ترین فیلم های زمان خود بود و «اخراجی ها ۲» جزو ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد. بر این اساس مسعود دی نمکی که پیش از این تهیه کنندگی ۳ قسمت از سریال «اخراجی» را در کارنامه دارد، پس از ۱۴ سال برای ساخت اسپین آف «اخراجی» درخواست پروانه ساخت داده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، اسپین آف «اخراجی ها» داستانی مستقل از سری قبلی این مجموعه دارد و قرار است داستان یکی از شخصیت های فرعی معرفی شده در قسمت های قبل را روایت کند.

اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذرفخرالدین صدیقه شریف، علی اویوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، جواد هاشمی، قاسم زارع زارعیم، سیدیله‌العاده، قاسم زارعیم، سیروس کوهوری نژاد و…» به ایفای نقش پرداخته اند و در اسپین آف «اخراجی ها» تنها تعدادی از این بازیگران حضور دارند و قرار است چند بازیگر دیگر به این مجموعه اضافه شوند.

در صورت تایید اسپین آف، تمام سال فیلمبرداری می شود و برای جشنواره فجر سال آینده آماده می شود.

لازم به ذکر است «خراجی ها» اولین فیلم میلیاردی است که از سقف ریالی فروش فیلم ها عبور کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا